![]() |
Hen är mänsklig
|
Citat:
|
Snygg styrning och en värdig vinnare.
|
Citat:
|
Missade V5 men får erkänna att Ulf Eriksson körde som en gud och Milligans var ruskigt bra.
De andra såg ut som statister:lol: |
Citat:
|
Citat:
|
Är ingen större fan av Tarzan men jäkligt kul att Uffe Eriksson fick vinna storlopp. Milligans har alltid varit en underskattad häst. Nästan oslagbar i ledning.
|
Citat:
|
Satte V5 och vinnarspel på 10 Milligans School. Några kronor tillbaka blev det.
Hade 8 Laradja Vrijhthout vunnit/kommit på plats, så hade det varit många tusenlappar tillbaka i dag. Dessvärre blev det inte så denna gång. |
För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?
Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om jag som privatperson startar ett spel och meddelar kunderna att det var så många deltagare med rätt spel så vi för över pengarna till en ny omgång där även nya spelare är välkomna tror jag nog att det bedöms som lurendrejeri och stöld. Jackpott är och förblir en stöld och ett reklamtrick för att locka in nya spelare och även att locka lurade spelare att få tillgång till stöldgodset. |
Citat:
|
Citat:
Eller åtminstone Slark-löth. |