![]() |
Citat:
Ser ut som att det var ganska normalt utfall.. inget som stack ut.. |
Citat:
|
Citat:
Fast det ser inte ut som ett typiskt 2-hästarslopp på V86%en. När det gäller vilka man helst inte vill ha så är det 2a-handare när klara ( rätt stora ) favoriten blir struken. Eller 3e-handaren när en av två i ett typiskt tvåhästarslås blir struken. Exemplet här med att det skulle bli extremt med reservstreck till 11an i V86-2 är ett vettigt exempel på något man INTE bör bry sig om. Om något så var det #1 som blev kallt spelobjekt. Bäst av allt skulle vara om ATG räknade om Spelformsprocenten vid strykningar. Men de flesta som spelar bryr sig inte.....för de har ingen koll på det här. |
Citat:
V4 Inlämnat: 2021-08-25, 20:50 SistaStallskriket andelsspel Solvalla, Åby Onsdag 2021-08-25 Start: 21:15 Kostnad: 480,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 7, 9, 11, 12 (6, 8) 2: 4, 6 (2, 1) 3: 1, 3, 7, 11 (9, 5) 4: 2, 3, 7, 8, 10 (4, 5) 6x2x4x5 = 240 rader. 240 x 1 x 2,00 kr = 480,00 kr. Totalt: 480,00 kr. Rättningskod: VLJ CTT GBN |
Verkar vara många i spelarkollektivet som "kopplat grepp" på spelarkollektivet....värde 19kr efter två avdelningar.
|
Bra kväll för Untersteiner!
|
Citat:
|
Citat:
|
8 av 9 system borta efter tre lopp. Pengarna ligger i om storfavoriten torskar i 3000-m loppet.
|
V4
1,6,7,11 4 Graham Hill 1 Wish Me Magic Alla 88kr |
Condior ser inget kul ut, men distansen gick ju bra.
|
Condior ser inte mycket ut för världen i loppen. Men stegar ju undan alltsomoftast och vinner ändå.
|
Alltså, jag håller på att bli riktigt irriterad.
Jag kör teams om dagarna, tittar på videoklipp på Youtube, (även långa videoklipp) på min PC. Jag har kört Viaplay från mobilen under OS. Inga problem. Whatsoever. Men atg:s livesändningar går fan inte att få nån ordning på. Det hackar (alltid), starten fryser (oftast), mitt i loppet uppstår det alltid nån form av delay. För att inte tala om att det är hart när omöjligt att lägga spel och titta på liven samtidigt. Det är liksom att välja det ena eller det andra. Vad har dom gjort? |
Nu måste 1an bränna för att det ska ge något och jag tror att det finns stora möjligheter....:gun_bandana:
|
Nu gäller det att det smäller om det ska hända något med utdelningen..
|
Citat:
Själv stoppar jag undan plånboken till nästa onsdag under hela denna komiska V86-soppa som ATG bjuder på(de hoppas väl kunna stjäla massa pengar från spelarna och bygga upp en jättepott). Tycker för övrigt Åby/Solvalla är värsta komben av alla. Åby är en släpp-till-favoriten-bana. Brukar antingen vara pissutdelning eller helt omöjligt. Sällan i mellanskiktet där de flesta spelare vill att det ska vara för att få både hyggligt betalt och ha chans att vara med och hugga. |
Citat:
VINNARE Rättningskod: TFB MTR MBS |
Var det verkligen helt omöjligt för Mikael J att hålla upp ledarryggen?
|
Citat:
|
En (1) på banan:cry:
|
Nej, det gick inte. Storfavoriten gick iväg prickfritt och fick bestämma som den ville. Ett gott försök att fälla den gick inte hem.
|
Får njuta av en riktigt fin häst i alla fall.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bra tippat Stankarn!!!:claps::clap::thumbup: |
Varför släpper erik?
|
Citat:
|
Det är väldigt vad de i studion verkar säkra på favoriten i sista loppet. Treåriga ston trots allt.
|
Citat:
|
Får man önska att Staro Merlin vinner nästa...Jagade den en del i våras då den alltid gjorde bra lopp men saknade det lilla extra att få sätta nosen först. Ska ju inte gå från spår 12 1640 Auto dock...
Sen får gärna Anders Eriksson runda av med en skräll, fick inte helt fritt och var inte tom över mål i E-Tuna u Juni mot dagens andra och tredjehandare... Men det blir väl 3-8 som avslutar kupongen för att ATG ska få lite jackpot till nästa vecka. |
Olle Malmö. Första bakfyllan
|
En skräll i sista vore fint för V86:an, men ifall favoriten vinner så testar jag en rak DD: 5-8.
|
V4
Inlämnat: 2021-08-25, 21:13 Åby, Solvalla Onsdag 2021-08-25 Start: 21:16 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Niford des Baux (7, 6) 2: 4 Graham Hill (6, 1) 3: 1, 3, 7 (5, 9) 4: 8 Great Skills (7, 3) 1x1x3x1 = 3 rader. 3 x 50 x 2,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: NHG BTN DFN |
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-08-25, 21:38 Solvalla, Åby Onsdag 2021-08-25 Start: 21:40 Kostnad: 42,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 5 2: 7 Rihanna W.I. 2 x 21,00 kr = 42,00 kr. Totalt: 42,00 kr. Rättningskod: XMK DTT LFQ |
Kan man börja hoppas då....
TVILLING Hästar 4, 6, 7, 9, 11 Rättningskod: ZMB BTR GFV |
2/3 hästar hoppar bort sig och den tredje är urusel (King Kong). Istället vinner andra reserven före första reserven. Då packar vi ihop för idag.
|
En liten skräll!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|