![]() |
Citat:
:D |
Ni vet att Redén aldrig vunnit svenskt travderby?
|
Citat:
|
Citat:
|
Harran Boko nu då!
|
Citat:
|
Det loppet var ju ren formalia.
|
Citat:
|
Vilken utveckling på Redens megastjärna Born Unicorn, spelvärdes stora drag Staro Leonardo undvek att bli sist i sista steget efter perfekt lopp.
|
Chiru spikas på DDn...
|
Citat:
Symptomatiskt för SV sen lång tid tillbaka. |
Citat:
|
Ni som vet...
När kan man tala om spelvärdet på en häst? Före loppet (om hen vinner) eller efter (om hen vann)? |
Citat:
|
Tänkte skriva så här:
Kan Derbyt stå mellan Nurmos´ hästar 5 och 9? |
Grymt lopp från Galantis.
Dali Pagadi tvåa som man varnade för... |
Då var det snart dags. Min vinnare är som sagt Calgary Games. Intressant att de kör barfota runt om i finalen.
|
Grym insats av Galantis. Hemmaseger igen i detta stora klassiska lopp. Trist med materialfelen dock som förstörde dagen för flera.
|
Citat:
Den fick vi med! Men attans så tråkigt med galoppen i andra! :KO: |
Vilket öppet jävla derby det är alltså! Nästan inget är givet här, det kan bli kört på ett gäng olika sätt. Och segerfrekvensen och nivån helt enorm på alla håll. Jag bara drog en rå och spikade när jag gjorde systemet, bettade på att lättningen på Calgary ska göra att den är bäst idag. Men utan det hade det varit enormt svårt att bestämma sig. Några står till för spets, en annan har vunnit på låg 11-tid med startgunga, en tredje/fjärde/femte (alla Nurmos) har man väl inte riktigt sett botten i med maxad utrustning.
|
TT har rankat Önas Prince femma.
|
Omstart i en Derby-final. Det är ju inte så lyckat.
|
Fyyy fan vad uselt med autoomstart i ett Derby!! Pinsamt. Skämmes ta mig fan!!
|
Vilket anticlimax. Omstart i derbyt. Hur många försvann på det?
|
Och nu materialfel på en chanslös.
|
Undrar hur en lite mer orutinerad häst som Calgary Games hanterar detta. Har kanske kapacitet som räcker ändå.
|
Citat:
|
NU borde klockan ticka men 0%aren gör sig ingen brådska eftersom det aldrig blir någon konsekvens....
Pinsamt... |
Citat:
|
Detta missgynnar min vinnare Önas Prince
:thumbdown: |
Vilket jävla monster....
|
Calgary Games var lika bra som jag misstänkte. Strålande!
|
Värdig derbyvinnare. Helt överlägsen från dödens.
|
Hatten av. Fantastisk häst.
|
Wow! Jorma kontrollerar från dödens. Den du!
:KO: |
Ståpäls! Bland det värsta jag sett! :omfg:
|
:omfg:
7 starter o så bra. Ibland undrar man Bara gratta Jorma/Nurmos :hattenav: |
Herrejävla gud vilken häst. Joggade förbi inget ryckt och knappt trött. Monster
|
Ruskigt bra att dra löpningsrekord där med ganska lugnt tempo under vägen! :hattenav: :hattenav: :hattenav:
|
Hur är det möjligt???!!! Sex starter innan detta och bara pissar på de andra och vinner med krafter kvar - detta är en blivande världsstjärna...
|