![]() |
Citat:
Men när man hörde om första barfota och första rycktussar på Fransesco Zet i finalen känns det som vinnaren. Rycktussar på den måste kunna ge ruggig effekt om extraväxeln behöver användas. Skorycket är kanske tillräckligt. |
Citat:
|
8 startande från Jägersro av 120, Ingen gick vidare. Solvalla överlägset mest.
|
Citat:
Ser redan framför mig hur Örjan serveras bästa resan i finalen medans ett par andra hästar gör heroiska lopp men körs för hårt i början. Örjan och Reden kommer tokhyllas i Lajven. Hoppas jag får fel och att någon mindre tränare får stå i rampljuset.:) |
Citat:
Länge hade jag 2x1 i inledningen och fem streck i fjärde... Behåller jag den raden så sitter det... :idiot: |
4st nr 11or
|
Kul för Westholm med Ninepoints Lasse . Men där är alla extra växlar nu utnyttjade.
Trist för Adrian. Hans häst förtjänade finalplats . Ett oaksförsök kvar innan denna magiska travkväll är över. Hoppar över travet i morgon. Hinner inte läsa på till Bollnäs heller och trist krock med fotbollen precis som nästkommande lördag. Sen är det Champions leauge tisdag och onsdag och Europa leauge torsdag i nästa vecka . Så siktar på trav igen nästa fredag när superstjärnan Campo Bahia ska starta i Kalmar . Om loppet blir av. Just nu bara den och stallkamraten Toddler anmälda. Lycka till med V75orna i helgen och travet nästa vecka. |
Solvallas innerspår...? Nu, idag?
|
Jag tycker Nybrink är rätt skön att lyssna på när han sitter i liven. Kaxig men ändå rätt ödmjuk! Kanske ingen mästertippare men säger ändå vad han tycker. Härligt samspel med Hultman också :)
|
Citat:
|