Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Redcliffe 22/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/49859-v4-redcliffe-22-9-a/)

Basse 2021-09-22 09:11

V4 Redcliffe 22/9
 
delar vad jag kommit fram till efter 2 snabba genomgångar på 30 min

V4:1

1 Jilliby Jackpot favorit 23% just nu. Motiverat då hästen nu är favorit till ett lopp i rygg ledaren och slipper göra grovjobbet själv.

7 Westar Sam kommer sitta i rygg på 1 och får också fin resa. Kan bli Drömresa om favoriten 1 lyckas hålla upp ledningen , då är det 7 som får drömresan i rygg ledaren 13% just nu

3 Baby It's Cold 7% och minst streckad i loppet är galet. Hästen är en 6 oddsare hos bookies och borde vara 3:e handare på strecken. Trendrad dessutom neråt i odds

Streck för 1,3,7 reserver (8,4)

V4:2

1 Chanceless Century 60% är omgångens största favorit. favorit att leda runt om. SPIK!

garderar man så är det som vanligt rygg ledaren som är första garderingsstrecket = 7 Ashlee Nitro

Spik 1 reserver (7,2)

V4:3

3 Pippa Maguire 25% är favorit att nå ledning. Bra chans där

8 Woodlands Rose 26% är bästa hästen och kommer anfalla i spåren sista halvvarvet

det borde räcka med ledaren och bästa hästen.

Streck för 3,8 reserver (1 ,2) Förstareserven 1 favorit till rygg ledaren

V4:4

3 Just Good One är favorit just nu men kommer sjunka nära start - Överstreckad på 33% just nu = diss

1 Abbey Diadema är andrahandare men kommer sluta som favorit.
får löpning i rygg ledaren eller ledning

2 Tactfilly Miracle är spetsfavorit. Bara 3,5% på strecken är galet lågt och hästen är ett måstestreck på V4 och Tvilling/Triobud. Ledaren bör alltid spelas om den är tappad på spelet

5 No Passare 10% trendar neråt i odds - får ett bra lopp i andra/tredje utvändigt och är ett givet streck

4 Abercrombie Tab är loppets Market Mover i fel riktning. Ser på Oddsen ut som loppets avslag.

Streck för 1,2,5 reserver (3,4)


Tankarna ovan ger raden

1) 1,3,7 (8,4)
2) 1 Chanceless Century (7,2)
3) 3,8 (1,2)
4) 1,2,5 (3,4)

3 x 1 x 2 x 3 = 18 rader / 36kr

Lycka till på spelet:thumbup:

Basse 2021-09-22 10:59

raden blev 7-1-3-1 och V4 gav 98kr


guldkornet var nog ranken i avd 2) 1-7-2 den trion gav 42,60

även en rak tvilling hade suttit med mina två streck i avd3) 3-8 till oddset 4,07
den tvillingen var lite mer uppenbar så det låga oddset var väntat. 4ggr ändå ok på en "enkel" tvilling

Basse 2021-09-22 11:14

tvillingdrag i de kommande loppen

Lopp 7

4 Mister decorum står i 38ggr just nu. Kommer få en finlöpning i främre träffen och en 2:a plats borde inte vara utom räckhåll

7 Torque in Control får en invändig löpning och blir farlig om han får lucka i rätt tid.
tredjehandare på spelet

hästarna 2,6,8 är de övriga man kan blanda in på Tvilling/trio kupongen

Basse 2021-09-22 11:23

lopp 8

4 Write in Time klar favorit att vinna loppet.

1 Freemarksindi spetsar och är ett tidigt bud

7 Turn Turn Flyer är det andra motbudet. Kommer få loppet i rygg på 1

både 1:an och 2:an i loppet borde återvinnas bland dessa tre hästar


Lopp 9


7 Private Jujon är 13 oddsare just nu mitt tvillingdrag i loppet
Får en fin smygresa och borde ha bra tvillingchans.

8 Tulhurst Lover är lar favorit hos bookies och kan såklart ta tvillingplats
4 Bertils Firefox kan spetsa och hålla till tvillingplats därifrån
1 Wild About Town vill nog också åt ledning. 7 gynnas om 1 spetsar.
1 räknas då hästen får ledning eller rygg ledaren

U- 7 Private Jujon mot 1,4,8

Lopp 10

6 Elevate är storfavorit att vinna avslutningsloppet. Mötte tuffare hästar i debuten och såg ut att köras Prepare. Kusken petade inte ens på hästen och man kom 4:a utan att bruka hästen.
Läge för att vinna idag istället via en repa i tredjespår sista varvet.

4 Little Miss Breezy kan nog köra sig till ledning och hålla länge i den positionen.

Ledaren och bästa hästen borde ta de två första platserna = Tvilling 6,4

risken är att den tvillingen ger lågt då det är Bookies två klara favoriter i loppet.

kanske trio är en bättre lösning?

I och med att jag tror 6 kommer få gå i tredjespår sista varvet borde någon få en bra rygg på favoriten.

Trioförslag 6/7,8,9/4 och 6/4/7,8,9


Lycka till

yoozoo 2021-09-22 11:57

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 762427)

U- 7 Private Jujon mot 1,4,8

Lånar denna Basse står i 10, 17 & 19 ggr just nu, det får duga ;-)

Basse 2021-09-22 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av yoozoo (Inlägg 762431)
Lånar denna Basse står i 10, 17 & 19 ggr just nu, det får duga ;-)

Trist att jag skulle vara fel ute om just 7 när du ryggar.

4 och 1 fanns ju med bland mina tips men 7 som U vart rejält fel. hästen fick sitt smyglopp och perfekt lucka men trampade vatten när han skulle ut och avancera:sad:

yoozoo 2021-09-22 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 762436)
Trist att jag skulle vara fel ute om just 7 när du ryggar.

4 och 1 fanns ju med bland mina tips men 7 som U vart rejält fel. hästen fick sitt smyglopp och perfekt lucka men trampade vatten när han skulle ut och avancera:sad:

Tror nog att jag ligger fortsatt plus på dina tips och andelar Basse och när det gäller Australien håller jag insatserna relativt låga ;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved