![]() |
DD 2-7 är ju rejält upphussad.
8-10 mot 7 känns intressantare. *** Tydligen var det enligt lajven Hultmaneffekten som gjorde att Es Trenc steg till 18%:rolleyes: Att det var Spelvärdes bästa spik påverkade säkert inte alls:lol: |
Vad gör inavlet mifsud? Härligt...... Fyfan om jag var Christoffer hade jag mosat den masken efteråt, näst sist? Vad fick han ut av det?
Nice... Bra kört, öööh medalj till dig, jag vet inte vad jag ska säga? Ta att du inte får spets å backa , tänk på folk som spelat osvosv. Ja, jag gnällde nyss att det inte tävlades, men då ska man ha HÄST för att tävla, inte en en get |
Onödig jävla körning som sabbade min V4:a.
|
Otyg med omstart bakom bilen, alltid någon som blir för hetsig och "förstör" loppet...
|
Citat:
Dom visste väl att miffot skulle köra sönder bästa hästen och sen bli näst sist. Det är ju nu som man vill höra en intervju med Christoffer efter loppet sen en rak och ärlig fråga till typer hur han tänker, gå igenom loppet med oss, hur tänkte du när du pressade i Elitloppstempo med en häst som hör hemma på lunchtrav? Men nej det får man inte |
Citat:
|
Borde väl bli dubbeljack?
|
Så sitter Bearnaisesås folket och berömmer 2.an ?
Onödig tryckare, den pågick i 1400 meter? Inte ett ord eller att man vill höra hur mifsud tänkte osvosv. Mellanmjölks travet, skicka dit en reporter som frågar hur fan tänkte du igentligen? Tvinga kusken att svara |
Tog bort EN häst för att hålla mig under hundringen.. Gissa vilken:evilgrin39:
Visserligen bara 572kr. Hade varit betydligt värre om 1 Profinitif vunnit avd 3. V86 Inlämnat: 2021-09-22, 20:29 Solvalla, Åby Onsdag 2021-09-22 Start: 20:30 Kostnad: 45,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 6, 9, 10 (3, 1) 2: 4 Rally Inge (3, 2) 3: 1, 2, 4 (6, 5) 4: 5 No Pressure (12, 1) 5: 1, 4, 5, 7, 10 (3, 9) 6: 6, 8, 9 (10, 4) 7: 2 Es Trenc (4, 1) 8: 7 Marion Fouty Bon (1, 4) 4x1x3x1x5x3x1x1 = 180 rader. 180 x 1 x 0,25 kr = 45,00 kr. Totalt: 45,00 kr. |
ES trenc hade aldrig vunnit om inte en viss "man" Fått hjärnblödning
Men grattis ;) |
Ska inte Indianen kommentera utdelningen? :lol:
|
Citat:
|