Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Gävle tisdag 23 november (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/50711-v64-gaevle-tisdag-23-november/)

Basse 2021-11-23 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 768818)
I V64:6 får vi se ett gäng 27-kallblod (ingen av dem har väl gått någon snabbare tid?) med både äldre och yngre hästar, över fullvuxna 2640 meter. I den här typen av lopp uppstår det alltid luckor och jag försöker med 1 Rönningsgutten som fått precis det utgångsläge den behöver för att kunna vinna ett sånt här lopp. Formligen blixtrade till vinst näst senast, från invändigt läge. 4 av livets 5 vinster har kommit över 2640 eller längre. 15% och 7 ggr degen!

Snyggt:claps:

Stankarn 2021-11-23 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 768818)
I V64:6 får vi se ett gäng 27-kallblod (ingen av dem har väl gått någon snabbare tid?) med både äldre och yngre hästar, över fullvuxna 2640 meter. I den här typen av lopp uppstår det alltid luckor och jag försöker med 1 Rönningsgutten som fått precis det utgångsläge den behöver för att kunna vinna ett sånt här lopp. Formligen blixtrade till vinst näst senast, från invändigt läge. 4 av livets 5 vinster har kommit över 2640 eller längre. 15% och 7 ggr degen!

Man får nästan vara lite nöjd med dagen.

Två utgångshästar satt, en till nästan 12 ggr och en till nästan 7 ggr?

VINNARE

1 Rönningsgutten

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: WFP RTL SNQ

Det blev nog ett litet netto till slut.

:cheers:

Efterhandaren 2021-11-23 23:22

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 768837)
Hoppas att du lastade på vinnarspelet.

Känns som att Sharps är på hugget ikväll....

:cheers:

Tyvärr inget vinnar spel på Kontio. Men jag borde ryggat din klarning Gutten på DD liret. Du ropade ju ut vinnaren som vann med 8 längder ser jag nu i efterhand Jag kommer alltid snett på det i nordisloppen.
Bra jobbat Stankarn.

Stankarn 2021-11-23 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 768840)
Tyvärr inget vinnar spel på Kontio. Men jag borde ryggat din klarning Gutten på DD liret. Du ropade ju ut vinnaren som vann med 8 längder ser jag nu i efterhand Jag kommer alltid snett på det i nordisloppen.
Bra jobbat Stankarn.

Hade jag valt din klaring istället för Åhlunds som utgång i V64:5 hade jag suttit med någon miljon (eller två) ikväll. Om dessutom favoriten i andra varit lika dålig som i senaste starten hade jag varit ensam med alla rätt.

I en normal omgång så hade man väl fått 50 papp, i allafall, efter att man klarat en 30-oddsare och två ”spikar” till 12 respektive 7 ggr pengarna. Men inte ikväll.

Det blev verkligen onödigt svårt.

/Stänkarn’