Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Mantorp 8/1 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/51440-v75-mantorp-8-1-a/)

boozo 2022-01-08 19:03

Millans Pamela eller nåt liknande

Nollkollolisten 2022-01-08 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 774164)
Lars I Nilssons Sweetman en fantastisk häst. Var ska det sluta ? Kanske rentav en häst för elitloppet ? Jägershästarna tar för sig på andra banor nu när deras januari V75a getts till Östersundstravet . Blir nog ingen jägershäst dör.

På måndag dags att börja jobba igen efter två veckors skön ledighet. Därmed kommer ni slippa mig här på forumet vilket många säkert uppskattar .

Nå Olle vi är många som gillar dina inlägg också.
Ha de
/N

Stankarn 2022-01-08 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 774163)
Bra dag utan att få sätta pricken över i-et:clap::cheers:

Kanonbet. Veckans eller årets bästa. Utan konkurrens,

asgaya3141 2022-01-09 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 774164)
Lars I Nilssons Sweetman en fantastisk häst. Var ska det sluta ? Kanske rentav en häst för elitloppet ? Jägershästarna tar för sig på andra banor nu när deras januari V75a getts till Östersundstravet . Blir nog ingen jägershäst dör.

På måndag dags att börja jobba igen efter två veckors skön ledighet. Därmed kommer ni slippa mig här på forumet vilket många säkert uppskattar .

Ja----

asgaya3141 2022-01-09 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 774170)
Kommer kanske i mars igen . Kommer inte lägga tid på travet i Jan och feb. Måste ha lite klass även på sporten för att motiveras spelmässigt.

Tråkig

HP 2022-01-09 00:16

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 774168)
Saknar definitivt dina V75-trådstarter.

Kan bara hålla med dig, Strappa71. Olles V75 genomgångar kommer vara saknade.

Staketkusken 2022-01-09 10:56

Olle får inte lämna forumet!

TOBYTYKE 2022-01-09 11:15

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 774170)
Kommer kanske i mars igen . Kommer inte lägga tid på travet i Jan och feb. Måste ha lite klass även på sporten för att motiveras spelmässigt.

Så många supermegahästar som du nämner nu under vintern så borde det vara hög klass.

olle 2022-01-09 12:11

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 774205)
Olle får inte lämna forumet!

Jag skrev bara att jag ska börja jobba igen i morgon efter julledigheten. Ligger alltid lågt med spelandet i jan-feb. Tycker inte menyn är tillräckligt kittlande då. Läste t ex på rätt rejält igår men hittade inte ett enda vettigt spel. Mycket roligare om några månader när de bättre hästarna börjar starta igen och spelmässigt för att det då händer mycket mer balansmässigt.

Jag dyker säkert upp på lördagarna ändå ibland och köper in mig på andelsspel här då och då. Men lägger mycket mindre tid på travet idag än för 10 år sedan. Det känns som en mycket sundare livsstil än att knappt tänka på.något annat än travlopp och spel sju dagar i veckan.