![]() |
V4 satt tydligen också. Över 2 tusen in. Perfekt!
V4 Avd 1: 1, 3, 4, 8, 9 (6, 2) 2: 7 NoLimitJimMit (8, 3) 3: 1, 2 (10, 7) 4: 5, 6 (8, 12) Rättningskod: BDB SHJ ZNP |
Citat:
Om kvällen ser ut som idag så bidrar jag gärna varje kväll. V4 Avd 1: 9 Don Viking (8, 1) 2: 7 NoLimitJimMit (8, 3) 3: 1, 2 (10, 7) 4: 5, 6 (8, 12) Rättningskod: CDL NHJ PNT Hur har din kväll varit? |
NICE!!!
|
Ok, ok , ok
I enlighet med forumets regler så får jag inte längre uttrycka glädje eller "exaltering" över mina spel. Eftersom andra deltagare eller medlemmar kan komma att känna sig exkluderade.
Tack! |
Citat:
Jag säger bara "torsksystem till folket"!!! |
Citat:
|
Citat:
Problemet är att du är så förbannat dryg och överlägsen i din ton, gentemot andra! Ja, jag kan också vara detta, men jag replikerar enkom andras idiotier - du startar oftast de kontroverser du hamnar i - detta då du är en genuin skitstövel av rang! Därtil är 90% av dina vinnande spel "efterhandare" och då väldigt intetsägande för de flesta som följer travet - rent och skärt skryt, alltså... Väx upp lite och bli inte så förnärmad när någon sätter åt dig - du gör detta så gärna själv, men gråter som en kärring om någon vågar säga emot dig! PATETISKT!!! :gun_bandana::holms: |
Citat:
|