Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Umåker - Jackpott Isbana (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/51456-v64-umaker-jackpott-isbana/)

Stankarn 2022-01-07 21:35

V4 satt tydligen också. Över 2 tusen in. Perfekt!

V4

Avd
1: 1, 3, 4, 8, 9 (6, 2)
2: 7 NoLimitJimMit (8, 3)
3: 1, 2 (10, 7)
4: 5, 6 (8, 12)

Rättningskod: BDB SHJ ZNP

Stankarn 2022-01-07 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 773933)
Jag har aldrig hört talas om den sidan, men jag förstår att du är väl bekant med den. Härligt att se att du bidrar till vårens jackpott i alla fall.

Om kvällen ser ut som idag så bidrar jag gärna varje kväll.

V4

Avd
1: 9 Don Viking (8, 1)
2: 7 NoLimitJimMit (8, 3)
3: 1, 2 (10, 7)
4: 5, 6 (8, 12)

Rättningskod: CDL NHJ PNT

Hur har din kväll varit?

Fulsprit 2022-01-07 21:38

NICE!!!

Stankarn 2022-01-07 21:50

Ok, ok , ok

I enlighet med forumets regler så får jag inte längre uttrycka glädje eller "exaltering" över mina spel. Eftersom andra deltagare eller medlemmar kan komma att känna sig exkluderade.

Tack!

Stankarn 2022-01-07 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 773921)
Mina spel behöver du inte bry dig om. Det är bättre om du lär dig grunderna istället för att kassera pengar på torsksystem som det ovan.

Alltså Jag kan knappt räkna ihop till alla system. Som tydligen torskade.

Jag säger bara "torsksystem till folket"!!!

travanalys 2022-01-07 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 773935)
@ Travanalys Tack för den !:claps:

KOMB
Inlämnat: 2022-01-07, 21:05
Umåker Lopp 9
Fredag 2022-01-07
Start: 21:15

Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6 Magic Caviar
2:a: 3, 12

Jag var också väldigt nöjd med det resultatet, men jag torskade en del på att Livi Kingdom inte höll tredjeplatsen där. Två v6:or x2.5 och ett stort antal tvillingar och trios gjorde att det blev en strålande speldag, men som alltid hade det kunnat gå mycket bättre med maxklaff... Synd att inte Backegubben fick visa hur bra han är på isen, borta redan i första steget...

Fulsprit 2022-01-07 23:09

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 773944)
I enlighet med forumets regler så får jag inte längre uttrycka glädje eller "exaltering" över mina spel. Eftersom andra deltagare eller medlemmar kan komma att känna sig exkluderade.

Tack!

Problemet är att du är så förbannat dryg och överlägsen i din ton, gentemot andra! Ja, jag kan också vara detta, men jag replikerar enkom andras idiotier - du startar oftast de kontroverser du hamnar i - detta då du är en genuin skitstövel av rang! Därtil är 90% av dina vinnande spel "efterhandare" och då väldigt intetsägande för de flesta som följer travet - rent och skärt skryt, alltså...

Väx upp lite och bli inte så förnärmad när någon sätter åt dig - du gör detta så gärna själv, men gråter som en kärring om någon vågar säga emot dig!

PATETISKT!!!

:gun_bandana::holms:

Shooter 2022-01-08 10:48

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 773950)
Problemet är att du är så förbannat dryg och överlägsen i din ton, gentemot andra! Ja, jag kan också vara detta, men jag replikerar enkom andras idiotier - du startar oftast de kontroverser du hamnar i - detta då du är en genuin skitstövel av rang! Därtil är 90% av dina vinnande spel "efterhandare" och då väldigt intetsägande för de flesta som följer travet - rent och skärt skryt, alltså...

Väx upp lite och bli inte så förnärmad när någon sätter åt dig - du gör detta så gärna själv, men gråter som en kärring om någon vågar säga emot dig!

PATETISKT!!!

:gun_bandana::holms:

Helt rätt Fulsprit. Det är förvånande att administratörerna låter Skvättarn hålla på och grisa ner forumet år efter år. Han är en patetisk liten misslyckad spelare som måste ljuga om sina uteblivna spelvinster.