![]() |
Vore trevligt om Erik A ville tävla....
|
Ha ha..
härligt |
Citat:
|
Hann han dit?
Vilken spurt... satt ju sist med Global Adventure |
Citat:
Tack för kaffet! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Lycka Till på V5:an ! L |
Vid upploppets början kände sig Wäjersten ganska säker på att bli tvåa...
|
Citat:
Eller Milligan till spets och Spickleback Face till dödens? :evilgrin39: Det enda jag missade var att Erik inte fick dödens. Men vann gjorde han och det är ju det som är viktigast. Nu ser det riktigt bra ut. Men då får det inte bli enbart favoriter i nästkommande avdelningar. |
Citat:
|
Citat:
|
Slutade inte Ulf att driva sista 10? Han kanske hade mjölksyra i armarna. Kanske inte hade gjort någon skillnad, men såg lite konstigt ut.
|
Allt hänger på 13 Carry Cash nu...känns inte alls bra..blev en "ooups måste ha en spik nu"....Känns väl inte klar på något sätt..(well,imponerat på slutet dock..)
Redigerat..nu säger dom på liven att en skräll ligger på lut!! Stenklar nu!!;) |
Tvilling:
TVILLING Inlämnat: 2022-01-15, 17:22 Gävle Lopp 8 Lördag 2022-01-15 Start: 17:27 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 5, 10, 14 Utgångshästar 13 Carry Cash 4 x 25,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: D.I.Y |
Citat:
|
Starkast vinner..
|
Westholm borde varit kvar i 2:a ytter.
|
Citat:
:cheers: |
Är Mats E. Djuse på Gävle bara för No Limits Express´ skull?
För hittills har han varit helt under isen. Hur gick det för Whelk? |
Billy Idol sos nu annars blir det skräll:whistling:
|
Citat:
|
Nästa lopp ska bli intressant. Nu får det faktiskt gärna smälla lite, varför inte 7 Rocket Boy?
Nä, men den kanske kan platsa? T3 2 Just Celebration - 7,10 T3 5 Vilja T.Y.C. - 5,00 T3 7 Rocket Boy - 4,50 160 ggr insatsen (50kr). |
Citat:
|
Såja, en liten utdelning på vägen!
Citat:
Citat:
|
Nästan oanvänd kristallkula (enligt uppgift en av Saidas kasserade), bättre begagnad banjo (inklusive dvd där man får lära sig spela signaturmelodin till Den sista färden), 4 kg ganska sunkig abborrlever och en hel hink kaffesump säljes till högstbjudande eller bytes mot språkkurs i ryska och någon form av pistol, eventuellt avsågat hagelgevär.
|
Klantigt av Erik att inte hålla rygg på 4...
|
Citat:
|
Citat:
Jag sitter bra på det om Ida sätter dit Roadstern men det ger ju inte heller speciellt mycket på V7. Provar en tvilling, tror jag. 3,4,5,6? |
6 sexor och V5 ändå vansinnig.... Fy fan...
V6 Harstad ska bombas in |
Brann det i huvudet på RNS??
Betting Rebel stapplade i mål som sistahäst. Såg ju nästan ut som en personlig vendetta mot Erik A i ledning. *** Jag spelar på att RNS kör bort andrahandaren från kombplacering i sista KOMB Inlämnat: 2022-01-15, 19:00 Gävle Lopp 12 Lördag 2022-01-15 Start: 19:02 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 7 Timotejs Hasse 2:a: 1, 10 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: JHG VHR QXN *** klart han lyckas bli tvåa:sleep: |
Citat:
|