Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Prix d'Amerique (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/51680-prix-damerique/)

travanalys 2022-01-30 16:32

Vidrig drivning igen på den där. Till och med värre än jänkarna och då ska det mycket till. Vet inte om de kan diska för sådant eller om det är ok där nere. I Sverige hade det väl blivit minst 6 månaders avstängning...

sigh 2022-01-30 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av travanalys (Inlägg 776364)
Vidrig drivning igen på den där. Till och med värre än jänkarna och då ska det mycket till. Vet inte om de kan diska för sådant eller om det är ok där nere. I Sverige hade det väl blivit minst 6 månaders avstängning...

Jupp, hatet mot hästarna lyser igenom. Vidrig jävel som vann, hoppas man slipper se honom här

Skaegget 2022-01-30 16:35

Drivningen var, ja, för jävlig.
Bjud aldrig in honom till Sverige.

Shooter 2022-01-30 16:35

20 ggr satt ju fint och 4 ggr på platsen, så det blev ett par tusenlappar in.

Spiritus 2022-01-30 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 776361)
Snygg styrning av unge herr Bazire!

Snygg? Du gillar alltså hästpiskare så länge din lapp går in? Usch.

Shooter 2022-01-30 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 776368)
Snygg? Du gillar alltså hästpiskare så länge din lapp går in? Usch.

Såg du inte hur han fixade starten i all turbulens och tog sig en perfekt position i loppet?

Ace 2022-01-30 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 776361)
Snygg styrning av unge herr Bazire!

Wow.. :thumbdown:

Spiritus 2022-01-30 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 776369)
Såg du inte hur han fixade starten i all turbulens och tog sig en perfekt position i loppet?

Jag såg hur han körde i halvspår och tacklade sig fram som ett rattfyllo, och sedan såg jag mycket väl hur många piskrapp i axelhöjd han utdelade.

Kul att brott lönar sig! För dig och din lapp.

Shooter 2022-01-30 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 776371)
Jag såg hur han körde i halvspår och tacklade sig fram som ett rattfyllo, och sedan såg jag mycket väl hur många piskrapp i axelhöjd han utdelade.

Kul att brott lönar sig! För dig och din lapp.

Löjligt, men jag hade knappast väntat mig att någon här skulle skriva att det var ett snyggt spel till 20 ggr fläsket.

Basse 2022-01-30 16:48

Undrar hur detta går ihop

Eventuell utdelning inför sista V4 = 279K på Davidsson.

Hästen vinner och ingen häst struken. Utdelningen på V4 blir 171K????

Vem la till några extra rätta rader under loppets gång i sista avdelningen?

Ska ju inte kunna inträffa att utdelningen sjunker utan att någon häst i loppet (V4:4) är struken…

olle 2022-01-30 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 776372)
Löjligt, men jag hade knappast väntat mig att någon här skulle skriva att det var ett snyggt spel till 20 ggr fläsket.

20 ggr. Då måste du väl ha lagt spelet innan strykningen av Face Time Bourbon? I så fall blir det ett helt annat när utbetalning sker.

Shooter 2022-01-30 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 776375)
20 ggr. Då måste du väl ha lagt spelet innan strykningen av Face Time Bourbon? I så fall blir det ett helt annat när utbetalning sker.

Ja, som jag skrev inledningsvis när jag startade tråden. Jag har spelat till fasta odds.

olle 2022-01-30 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 776375)

Den var inte med i startlistan och då bör du få 20 ggr om det var förtidsspel som typ att lira elitloppsvinnaren nu. Snyggt spel.

Spiritus 2022-01-30 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 776372)

Wow, du vill verkligen framhålla att ditt eget spel är viktigare än hur hästarna behandlas. Charmigt. Men jag hade knappast väntat mig att du skulle ta avstånd från hästpiskandet, eftersom du inte har tagit chansen att göra det i något av dina skrytinlägg hittills.

Ha så kul med dina tusenlappar. Sov gott.

SistaStallskriket 2022-01-30 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 776374)
Undrar hur detta går ihop

Eventuell utdelning inför sista V4 = 279K på Davidsson.

Hästen vinner och ingen häst struken. Utdelningen på V4 blir 171K????

Vem la till några extra rätta rader under loppets gång i sista avdelningen?

Ska ju inte kunna inträffa att utdelningen sjunker utan att någon häst i loppet (V4:4) är struken…

JÄVLIGT märkligt! Undrar hur ATG förklarar det där....?:holms:

När ska spelsäkerheten ifrågasättas gällande ATG! Lite väl mycket märkliga händelser där!