![]() |
Citat:
165 ggr! Provar nog en liten tvilling med 8 och 15 som utgång. Får vi se var vi landar. |
Där dog omgången.
Verkar som att spetshästarna har det lika väl förspänt som på Jägersro, ikväll. En självspringande vinterbana! |
Jag har en femling på gång. Vinnare i första, plats på tian i andra klara. Återstår vinnare på femman i nästa samt platser på 4 i femte och 12 i sista
|
Citat:
|
Randemar kanske bara är överlägsen men vinner ju normalt inte ihjäl sig direkt.
1 vinst på senaste 25 loppen… Kan bli vad som helst om Randemar bränner. Vacqueras är den enda jag streckat emot. Sista hoppet om fyrsiffrig utdelning för min del hänger på Thomas Åhlund. Det känns ju tryggt:innocent: Såg iag fin ut sist och kan vara ledaren i loppet. |
Snygg flygande start på Randemar…
*** Helt överlägsen Drar på i 11 fart utan att ens se ansträngd ut. |
Citat:
|
Citat:
|
Nu behövs verkligen en liten rensare.
|
Citat:
|
Nähä, då gäller det att Goopens häst vinner nästa. Viktigast är dock att den tar en plats.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-02-21, 20:42 Färjestad Måndag 2022-02-21 Start: 20:56 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6 Sjaman 2: 12 Current Leader 1 x 300,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: LJP LTH PBQ 12 gånger fläsket |
Det går visst att vinna bakifrån också.
Ny favorit. Men ledning funkar ju bevisligen bra och jag hoppas 3 O.M Entertainyou körs i ledning i nästa. Inte ska väl Fjärde raka favoriten vinna? 6 Sjaman |
Fattar inte varför Jepson släpper ledningen med Soutwind Sansa i avd 4? Satt ju fast med extremt mycket sparat.
|
Citat:
|
Skräll.... En förstareserv.... :rant:
|
Fick gå utvändigt och blev bara fyra. En placering fel. Där rök chansen till 1600 i vinst.
|
Citat:
Hoppas på 2 Ta Lou Bob nu i DD2. :thumbup: |
En fegtrio får avsluta kvällen. Det är väldigt mycket spel på 12:an, men nog tar Mikael J ledningen här?
TRIO Inlämnat: 2022-02-21, 21:00 Färjestad Lopp 9 Måndag 2022-02-21 Start: 21:15 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 3 Stepping Dreamboy 2:a: 1, 5, 8, 12 3:a: 1, 5, 8, 12 12 x 8,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. Rättningskod: KFS CTL QBP |
Citat:
Hittade dock inga andra roliga drag att kombinera med så det vart ingen raket för mig :-/ |
Citat:
Trålen fick sitt C i femte så spiken kvar nu för åtta lax. Jobba!! :KO: |
Inte så roligt med en rak tvilling och den inte ens ger 10ggr men det får bli en avslutande på 5-12.
|
Mikael J kan också vända upp från start i volstart.
|
1 Heart of Courage får luckan för sent (igen)
Verkar vara en evig nästagångare:no: Tappar väl formen till den dan löpningen råkar bli rätt. |
Fan. Hatar när man sätter skrällen, men missar i andra DD... :idiot:
LLV FTM XBS |