![]() |
Citat:
Grattis! Bästa prestationen idag på den lilla insatsen! Synd att ingen mer än jag tycks ha sett det. Och - bra att du bifogar rättningskod, något som en del vägrar att göra. Se ett snäpp ovanför ditt inlägg t.ex. |
Citat:
barfota 1a gången räcker för guld vinnaren hade i vart fall 2 barfota runt om hos mig ! |
Citat:
Sjukt snyggt system! Själv hade man två rätt på en ram på 720 rader.... Crebas i första på två häst efter åtminstone det loppets värmning och Dimanche-hästen förstås i en gardering... Ni hade även med mitt utnosade drag All Star i avd 5, 2%. Det där var ett bra försök, spelar sällan V75 själv men lämnade in 105 reducerade rader i lördags då jag gillade just Crebas i första och sedan All Star o Ubiquarian(där var man riktigt fel på det) och därför kompletterade mina vinnarspel med några rader på skoj. |
Citat:
Nu föll polletten ned... Du blir alltså utnosad i sista för 6 rätt... Ouch! Beklagar men grattis ändå!? |
1 Lorenzo Boko jackpot
2 Boston Trio 5 798 723 kr 3 Mojito Day jackpot 4 Ikaros di Quattro jackpot 5 Icon Mearas jackpot 6 Playit Flax 11 823 451 kr 7 Namur jackpot 8 Ready Häggenäs jackpot 9 Bear a Perfection jackpot 10 Nice and Quick jackpot 11 Graces Candy jackpot 12 Granit de la Roque jackpot Varför har två system Playit Flax inför sista? Varvat ombudssystem eller någon travtjänsts drag? Edit: kom på ett annat skäl, får se om någon påpekar... |