Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-06-25, 18:46   #1
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2084
Standard

V64 Skellefteå lördag


Rätt många roliga bud till start ikväll!

Dulche di Leche till 6% streck? Lär ta över spets tidigt och sen gäller att de andra inte såsar

Ava har jag jagat en tid, närmast ospelad idag (3%) mot rätt ljummet motstånd.

Sen är det väl inte helt möjligt att fälla storfavoriten i första? Spår 10 på 1640a har fällt större favoriter
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 19:02   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 632
Sharp$: 12706
Standard

1 Copertino V.W är en distansgynnad rackare. Ok flera tuffa mångmiljonärer på 60 volten men jag sponsrar nog på DD, V/P och TV spelet.

1 mot 2 kanske är Tvilling draget i Stayerloppet !?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-06-25 klockan 19:41. Anledning: Tvilling drag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 19:05   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56810
Standard

Härligt med kvällstrav som i Boden förra lördagen. Är ju alldeles för fint väder för att sitta framför tvn eller datorskärmen dagtid just nu.

Testar nog en liten reducerad V6a.

Favoriten i första troligaste vinnaren på V6 trots spåret. Möter ju ingenting och stormtrivs i Skellefteå. Är nog bara jättestrul med positioner emot.

Noll koll på andra avdelningen. Men om man tittar på experttipsen så är det två gäster från Finland , 9 och 11, som det står mellan. Kanske dom två som a hästar då och ett antal som b

Avd 3 känns öppet men sätter nog Linderoths Young Danne som a häst. Den kan göra lite jobb känns det som, passade nog inte på Östersunds usla bana senast, men väldigt fin innan dess. Bakspår ett frågetecken kanske då den bara haft spår 1-6 innan Östersund senast.

Wäjersten borde väl vinna fjärde med sin megafavorit . Låter dock inte stenklart på hans twitterkonto och 1an vill jag åtminstone ha med som b häst då den första barfota runt om senast var riktigt förbättrad. Samma nu.

Avd 5 känns skiktat. Tjomsland skrev att favoriten i Boden i lördags Tangen Frikk nu ska gå med skor. Var anmält så men helt plötsligt ändrat till barfota runt om. Man får kolla om det står samma strax innan spelstopp. Den och Ulvåsen känns då som A hästar och bör räcka med 8 och 14 som B.

Fint lopp som avslutar . Global Adventure får nog bli spiken för att hålla systemet på 150 kr. Den blev 4a i derbyt så bör gynnas av lång distans och van annat än norra Norrland motstånd. Vanlig vagn troligen minus men barfota runt om bör vara plus. Båth uppåt. Men Sandras favorit i avd 1 känns något mer trolig.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 19:51   #4
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2084
Standard

Körde reducerat och tog alla i första loppet, Sandra har bränt många favoriter förr.
En enda spik på Young Danne som minst sagt går ner i klass här.

Sen lite blandade snedskär i övriga lopp
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 20:15   #5
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

V64
Inlämnat: 2022-06-25, 21:09
Skellefteå
Lördag 2022-06-25
Start: 21:30
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Devils Tongue (8, 5)
2: 4, 8, 9, 11 (10, 1)
3: 3, 4, 5 (9, 11)
4: 1, 9, 10, 13, 15 (6, 11)
5: 13 Ulvsåsen (10, 8)
6: 6, 15 (13, 10)

1x4x3x5x1x2 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: FQT HTR MFX

Chansar bort 9 Young Danne i avd 3 och garderar 10 Fabulous pellini i avd 4.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 20:34   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56810
Standard

Där rök man direkt. Ingen dålig insats av megafavoriten men borde inte torskat trots den tuffa resan innan spets.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 20:46   #7
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2084
Standard

Minns när Sandra brände med Swagger (Dulce di Leche vann), och då stod Swagger i 1.20…
Men det är många kobbar och skär kvar för mitt system.

Hade dock varit väldigt bra om All Wild Dreams gör en S.o.S i nästa
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 20:54   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56810
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galten Visa inlägg
Minns när Sandra brände med Swagger (Dulce di Leche vann), och då stod Swagger i 1.20…
Men det är många kobbar och skär kvar för mitt system.

Hade dock varit väldigt bra om All Wild Dreams gör en S.o.S i nästa
Hon gjorde väl inga större fel här. Blev ju nytt banrekord på en låg 11 tid. Man blir ju alltid lika glad när hästar man inte spelat vinner och kusken står i vinnarcirkeln och berättar om att det var helstängt ffg. Tror inte det fanns någon förhandsinfo om det
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 21:06   #9
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 91
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hon gjorde väl inga större fel här. Blev ju nytt banrekord på en låg 11 tid. Man blir ju alltid lika glad när hästar man inte spelat vinner och kusken står i vinnarcirkeln och berättar om att det var helstängt ffg. Tror inte det fanns någon förhandsinfo om det
Om han sa att det var helstängt för första gången så ljög han ordentligt. Har gått med helstängt många gånger förut. Har varit följehäst länge för mig så har bra koll på hästen...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 21:14   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56810
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Om han sa att det var helstängt för första gången så ljög han ordentligt. Har gått med helstängt många gånger förut. Har varit följehäst länge för mig så har bra koll på hästen...
Du har säkert koll på det. Var ingen omgång jag läste på mer än 30-45 min så var inte inne i lopparkiven och kollade gamla lopp. Blev bara 120 kr reducerad till slut.

Blir ju fina pengar för dom som sätter v6an. Brukar sällan vara värt över 600 efter två inledande lopp utan jätteskrällar. Kanske tyska megaflerbongar som brukar vinna sexsiffrigt när jackpot V6orma blir väldigt favoritbetonade som rök direkt?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 21:27   #11
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 91
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Du har säkert koll på det. Var ingen omgång jag läste på mer än 30-45 min så var inte inne i lopparkiven och kollade gamla lopp. Blev bara 120 kr reducerad till slut.

Blir ju fina pengar för dom som sätter v6an. Brukar sällan vara värt över 600 efter två inledande lopp utan jätteskrällar. Kanske tyska megaflerbongar som brukar vinna sexsiffrigt när jackpot V6orma blir väldigt favoritbetonade som rök direkt?
Fanns på Olsens twitter för flera timmar sedan så var inget han försökte hålla hemligt. Första helstängt i år var det men gick så som två- och treåring...

Lirade inget ikväll, är bara uppe och läser på inför morgondagen. Och givetvis inför v64 på måndag med Chatty Kronos, hade hoppats på jackpott ikväll men ser väl tyvärr inte ut att bli så...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 21:35   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56810
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Fanns på Olsens twitter för flera timmar sedan så var inget han försökte hålla hemligt. Första helstängt i år var det men gick så som två- och treåring...

Lirade inget ikväll, är bara uppe och läser på inför morgondagen. Och givetvis inför v64 på måndag med Chatty Kronos, hade hoppats på jackpott ikväll men ser väl tyvärr inte ut att bli så...
Måndag kväll är det prestigefullt skånederby i allsvenskan och då sitter man på stadion i shorts och t shirt. Prognosen just nu säger 31 grader vid matchstart kl 19.

Inte hunnit läsa på V75an denna veckan så köper nog någon andel då det är stor jackpott igen och inga på förhand lika säkra storfavoriter som i Boden vad jag kan se.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-06-25, 21:40   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56810
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Fanns på Olsens twitter för flera timmar sedan så var inget han försökte hålla hemligt. Första helstängt i år var det men gick så som två- och treåring...

Lirade inget ikväll, är bara uppe och läser på inför morgondagen. Och givetvis inför v64 på måndag med Chatty Kronos, hade hoppats på jackpott ikväll men ser väl tyvärr inte ut att bli så...
Och nu är Jan Ove tillagd på twitter. Du hade helt rätt . Han hade skrivit där om ändringen. Visste inte att han hade ett konto där han lägger ut info om sina starthästar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td