Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   ATG live och Ipad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/53572-atg-live-och-ipad/)

znipstern 2022-07-12 12:18

ATG live och Ipad
 
Jag har för mig att man tidigare kunde se ATG Live i landskapsläge på iPad.
Nu när jag försöker så lyckas jag ej få det att fungera.
Har någon en lösning eller är det helt enkelt så att ATG inte vill att man ska kunna se tävlingarna i just landskapsläge?

Znip - förvirrad.

Altoc 2022-07-12 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av znipstern (Inlägg 788733)
Jag har för mig att man tidigare kunde se ATG Live i landskapsläge på iPad.
Nu när jag försöker så lyckas jag ej få det att fungera.
Har någon en lösning eller är det helt enkelt så att ATG inte vill att man ska kunna se tävlingarna i just landskapsläge?

Znip - förvirrad.

Fungerar felfritt för mig. Vad är det som är problemet? Helt svart, eller?

znipstern 2022-07-12 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 788734)
Fungerar felfritt för mig. Vad är det som är problemet? Helt svart, eller?

Nejdå. Det är bild men inte landskapsläge. Vill ju så gärna använda den stora skärmen när jag kastat ut pengarna en så dyr padda.

Gotland 2022-07-12 16:18

Låter som att du har klickat i rotationsspärren (riktningslås) på paddan.

Ändras i snabbinställningar. Klicka på symbolen med en cirkelformad pil och ett hänglås så ska du se att det går bättre!

:KO:

znipstern 2022-07-12 22:46

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 788751)
Låter som att du har klickat i rotationsspärren (riktningslås) på paddan.

Ändras i snabbinställningar. Klicka på symbolen med en cirkelformad pil och ett hänglås så ska du se att det går bättre!

:KO:

Nja. Hade det varit så lätt som att låsa upp riktningslåset så hade jag varit nöjd.
Får prova att installera om appen och se om det gör nån skillnad.
Tack ändå för förslag på lösningar.

Altoc 2022-07-13 05:14

Citat:

Ursprungligen postat av znipstern (Inlägg 788816)
Nja. Hade det varit så lätt som att låsa upp riktningslåset så hade jag varit nöjd.
Får prova att installera om appen och se om det gör nån skillnad.
Tack ändå för förslag på lösningar.

På iPad tycker jag det är klart smidigare se Liven via browsern än att använda ATG-appen. Tycker du kan prova det också och se om du inte trivs bättre med det.

znipstern 2022-07-13 13:27

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 788818)
På iPad tycker jag det är klart smidigare se Liven via browsern än att använda ATG-appen. Tycker du kan prova det också och se om du inte trivs bättre med det.

Helt enig. Jag tycker bara att när ATG utvecklat en app så borde den funka bättre.
En genväg på skrivbordet på det sätt som du föreslår är enligt mitt tycke bättre.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved