Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Onsdagen 20 juli - V86 - Eskilstuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/53643-onsdagen-20-juli-v86-eskilstuna/)

Efterhandaren 2022-07-20 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av solkusten (Inlägg 789255)
Jag vet inte vilka han har på filialen i Uppland, men nästgårds om det är där den står

Uppland ? Menar du Menhammar ? Ludde hade väl lite unghästar där och även en filial på Valla. Har Adrian en ny Filial i Uppland ?
Det lät på Adrian i intervjun att han var nöjd att ägarna fick lite bidrag till transporten.

Altoc 2022-07-20 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 789256)
Uppland ? Menar du Menhammar ? Ludde hade väl lite unghästar där och även en filial på Valla. Har Adrian en ny Filial i Uppland ?
Det lät på Adrian i intervjun att han var nöjd att ägarna fick lite bidrag till transporten.

Adrian har en filial på Erikssund. Samarbete med Norman o bröderna Larsson.

Efterhandaren 2022-07-20 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 789257)
Adrian har en filial på Erikssund. Samarbete med Norman o bröderna Larsson.

Såpass. Det var en nyhet men det kanske förklarar att Adrian startar ganska flitigt på Valla. :hattenav:

SwedishHorseRacing 2022-07-21 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Galten (Inlägg 789239)
Han hade chans att gå ut i andraspår en lång stund men satt kvar. Preparé så det stänker om det. Det är väl det som retar mest med travet, när det inte körs för maximal placering

Samma här. Det är också det som retar mig mest med travet.

Det räcker tydligen inte att analysera fram bästa hästen, alternativt hästen med bästa chansen, man ska även sätta sig in i hur kusk/tränare tänker.

Jag har på senare tid lärt mig att då det gäller Örjan lär man kolla upp prispengarna innan. Det är det som är så uppfriskande med Mats Djuse och Magnus A Djuse - kör för vinst varje gång. Åtminstone är det intrycket man får.

solkusten 2022-07-21 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing (Inlägg 789282)
Samma här. Det är också det som retar mig mest med travet.

Det räcker tydligen inte att analysera fram bästa hästen, alternativt hästen med bästa chansen, man ska även sätta sig in i hur kusk/tränare tänker.

Jag har på senare tid lärt mig att då det gäller Örjan lär man kolla upp prispengarna innan. Det är det som är så uppfriskande med Mats Djuse och Magnus A Djuse - kör för vinst varje gång. Åtminstone är det intrycket man får.

Rimlig tumregel angående Örjan. Helt annat läge för alla unga duktiga kuskar, med betydligt färre uppdrag för de allra flesta. Vill man upp, förbi och fram så är det lite väl anonymt i fjärde inner med en A- eller B-häst.