Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Fredagslunch - V65 - Eskilstuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/53718-fredagslunch-v65-eskilstuna/)

Gotland 2022-07-29 11:15

Fredagslunch - V65 - Eskilstuna
 
Här pratar vi om fredagens lunchtävlingar på

ESKILSTUNA - Sundbyholmstravet

Längd: 1000 m
Bredd: 21,0 m (2140 m), 21,6 m (1640 m)
Upplopp: 182 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej


Aktuellt väder hittar ni här: Sundbyholm


Lycka till!

:KO:

Basse 2022-07-29 11:26

9 Ready Doc i avd 6 tycker jag är värd ett platsspel.

1 Joy Alissa är klar favorit.

8 Zeolit lär ju Jari som alltid ladda max med. Zeolit kan vinna om man lyckas kuppa till sig ledningen. Om inte så lär det gå fort i täten då Jari sällan backar med Zeolit. Det skulle öppna upp loppet rejält.

9 Ready Doc går bäst med smyglopp och kan leverera vass avslutning. Har ganska bra statistik på att placera sig bra från bakspår. Visade lite uppåtform sist.

Gotland 2022-07-29 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av Basse (Inlägg 789848)
9 Ready Doc i avd 6 tycker jag är värd ett platsspel.

1 Joy Alissa är klar favorit.

8 Zeolit lär ju Jari som alltid ladda max med. Zeolit kan vinna om man lyckas kuppa till sig ledningen. Om inte så lär det gå fort i täten då Jari sällan backar med Zeolit. Det skulle öppna upp loppet rejält.

9 Ready Doc går bäst med smyglopp och kan leverera vass avslutning. Har ganska bra statistik på att placera sig bra från bakspår. Visade lite uppåtform sist.

Helstängt på MJs 4 Great Winner med talar väl för att det är fler som kanske kommer ladda lite här vilket öppnar för de bakifårn... Jag var inne på att spika 1 Joy Alissa men tvekar nu.

Nåväl, långt kvar till start... Eller INTE!

Får ta och bestämma mig snart! :lol:

:KO:

Gotland 2022-07-29 11:55

Valde dock fel i första då jag trodde Erik skulle lyckas bättre från start än OJA från bricka 5. Satte dubbel A på 1/7 tyvärr och när Classe sedan väljer att släppa blev det ju ett tråk-B i första tyvärr... Nåväl, inte kört än dock!

Vi kämpar!

:KO:

Basse 2022-07-29 12:04

Hade både 1 och 5 så jag drabbades inte av stallkörningen i Avd 1.

Men har kompisar som spikat 1 på rätt stora system . De är inte så glada nu.

Uppenbar stallkörning där nu stallet fick 1:a och 2:a platsen på sin manöver.
Släpper man inte med 1 vinner den ganska enkelt och 5 Teus tar nog inte ens plats i loppet.

Men ingen vågar väl döma för sånt. Bara när kuskarna erkänner i intervjuer under elitloppshelgen:innocent:

Gotland 2022-07-29 12:07

Ja visst vinner 1 Gabi Goes to Paris det där från spets? Men nu släpper man ledningen enkelt. Tråkigt, men inte oväntat. Bara dåligt av mig att inte ta med det i beräkningen fullt ut...

BLÄ!

:KO:

Gotland 2022-07-29 12:12

Var det där verkligen trav hela vägen?? Såg väldigt märkligt ut!

:KO:

Basse 2022-07-29 12:17

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 789854)
Var det där verkligen trav hela vägen?? Såg väldigt märkligt ut!

:KO:

Verkligen….


Trist att inte 1 Gobal Cryformama var först i mål så hade man sluppit sitta här och känna att 4 kanske borde blivit diskad:no:

Hansin 2022-07-29 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 789854)
Var det där verkligen trav hela vägen?? Såg väldigt märkligt ut!

:KO:

Håller med såg ut som fult fejktrav de sista 25 m

ricBLo636 2022-07-29 12:41

What She Said ska bli spännande att se nu:claps:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved