![]() |
V86 10/8 Mantorp
Är en del årgångslopp på kupongen. Men hyfsat välfyllda lopp över lag.
Click Bait verkar bli största favoriten. Är den så given? Hur tänker ni? |
Måndags surr
70% på Click Bait är ju helt galet. Matchats stenhårt och behöver nog lite paus. När vann han på full distans senast ? Definitivt en favorit i fara. Tuffingen Antonio Trot gör alltid sitt och är mitt drag. Stänkaren är Gareth Boko. Ok letar form men Mika - Riordan - Gareth är en bra kombination. Wingate Leif i epilogen får oxå en stänkarvarning. Persson fixar en smygresa. 1% smack. |
Citat:
|
Hur står det till med Antonio Trot?
|
Citat:
Mycket talar för den. 2140m torska som favorit senast får smyga (hoppas jag) |
Citat:
|
tvånkelrad
1
7 8 6,8 11 2 7 4 Så nu ska jag bara välja ut två spikar hmmmmm. |
Citat:
|
Citat:
Tänkte spika Antonio Trot, men kanske "viker jag ner mig" och då blir det ett lås istället som även inkluderar Click Bait förstås. Har i alla fall svårt att släppa Antonio Trot. Varför är inte han mer betrodd? Är det kanske p.g.a. kuskminus? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ursäkta en nyfiken fråga. Varför nick Korpo? |
Skoj att se en favorit häst i Heart of Steel tillbaka ute på ovalen, lär väl bara köras lugnt i comebacken, men hoppas den kan komma upp sin högsta nivå under hösten!
|
V86 surr
Dåligt påläst och några luriga 3 års lopp. Står nog över streckspelet men provar en liten Light fundering. V86 1) 8 Reshevsky. Känns som min första häst. Loppet känns lurigt och ganska ihåligt. 6st 0% are i nuläget ! V86 2) 6 Jiggi. Har visat bra kunnande i tuffa gäng. Björn upp ! 10 Sparven skrällvann en miljon senast till 124 i odds. Hårt bevakad idag men verkar ha hittat toppformen. V86 3) 11 Duchesse W.F. har surt läge och Persson behöver tur med kuskandet. Men hästen är bra i grunden. V86 4) 68% på Clicken känns fel på medeldistans. 7 Antonio Trot är en tuffing som går hela vägen. 3 Gareth Boko har inte fungerat på länge men snart släpper det. Jag kör nog ett vinnarspel. V86 5) 1 Roubine. Gjorde grymma lopp i höstas. 10% och 12 i vinnar odds. Perfekt. V86 6) 2 Comes With Ages. Det luktar spets och slut lång väg. V86 7) The Unters har en kvartett grymma 3 åringar till start. 3 Dancer Brodde och 7 Dart Kronos med far och son vid ratten slås väl om segern. Men förvånar inte om alla 4 går till final. V86 8) 2 Global Cashflow. Kriterie tvåan har startat 4 års säsongen med två galopper. Men med bra spår kan det gå vägen ikväll. Ok Uhrbergs guldägg 4 Ikaros Sisu är väl hästen att slå. Visade upp kanonform senast och vann på en stabil 12 tid. Derbyt väntar. |
Citat:
|