![]() |
Stackars den som satt med streck på Thorondor i sista och blev blåst på miljonen i sista steget.
|
Citat:
Trist, den hade du satt om Petter hade gått tidigare.. :cry: Fick in DDn med det osannolika galoppflytet i sista men det var 56ggr. 1662ggr som din trio hade gett nosar man inte på varje dag. |
Citat:
Avd 1) North Dakota fick inte slag på Vinnaren men stred tappert. Godkänd. Avd 2) Dumstrut på. Hästen var iskall. Avd 3) Tors Spik var väl ingen blåvinnare i min värld men nordislopp är nordislopp och det fanns positiva signaler på ickevinnare. En perfekt Örjan styrning och ny kusk varning. Avd 4) Snowstorm tappade 20-30 m i starten men kämpade till sig en andraplats. Jag vill påstå att jag var rätt ute. Avd 5) Dumstrut på. Spår 1 var ingen höjdare. Avd 6) Hm Rede’n hästen trodde jag egentligen inte på men lagt kort ligger. Provade Love Keeper på DD och Persson fick loppet kört i halsen och det såg klart ut i sista sväng. Men det fattades lite kräm. Avd 7) Jäklar vilken dramatik sista 50. Med lite (mycket) tur fick mitt dreamteam en seger. Men jag lider med den / de som satt med Thorander kvar på kupongen som ensam vinnare. Nu ska vi ut i varma Teneriffa kvällen och smörja kråset. |