Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Ständiga problem med Travfakta-flera med samma problem? (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/55413-staendiga-problem-med-travfakta-flera-med-samma-problem/)

shasha 2023-01-17 08:45

Ständiga problem med Travfakta-flera med samma problem?
 
Är det någon mer här som upplever problem med Travfakta?
Det började med att jag plötslig påstods ha köpt den dyraste versionen, vilket inte var sant. Tydligen var det fler än jag det hade blivit fel för. Det rättades omgående och inga pengar drogs från mitt konto.

Beslutade mig för att testa silverabonnemang och har nu betalat för andra månaden, men får ständiga driftavbrott där jag sparkas ur Travfakta och påstås sakna abonnemang. Trots att jag har abonnemang och de dragit pengar från mitt konto.
Har kontaktat trMedia flera gånger, senast i förra veckan. Och nu sitter jag här IGEN, med en prenumeration som jag betalat 999kr för, som jag inte får tillgång till.
Någon fler som råkat ut för denna frustrerande problem? Finns det alternativ till Travfakta på marknaden?

Felmeddelandet :"Du har inget aktivt abonnemang. Välj ett abonnemangsform nedan. "

Helt hopplös att betala så mycket för ett verktyg men sedan inte veta hur mycket man får använda den.

En uppdatering, klockan är 13:41 och jag har fortfarande inte tillgång till Travfakta. De har ingen telefon till någon support, man kan bara komma i kontakt med kundtjänst för prenumeration och fakturafrågor. Jag mailade förra veckan om problemet och har fortfarande inte fått respons på mitt email.
Emailade även i morse och har fortfarande inte fått ett livstecken från dem. uruselt!
Känns väldig otrygg att ha sina bankkortuppgifter hos ett företag som fungerar såhär, man får ju inte välja bort att ta bort kortuppgifter så länge man har produkt hos dem heller.
Något verkar vara väldig fel hos dem. Finns det verkligen ingen alternativ till Travfakta?
Kan säga att support via email fungerade klockrent när det gällde att bli prenumerant på verktyget....


NU, vid 16-tiden-äntligen kommer jag in. hela dagen har gått nu och går inte att komma ikapp med. Tydligen var det flera som hade problem att komma in idag. Men som sagt, det har varit såhär skakig sen december och problemen började i slutet av november.
Märklig att man inte har en fungerande support och att de inte lämnar driftinformation på webbsidan.
Ja, få se hur länge jag får använda verktyget denna gång.... Har i alla fall gått in och sagt upp prenumerationen, orkar inte med så mycket problem med verktyget. De får lösa det först.

Synd att det är så mycket strul för att det är en himla bra verktyg! Supernöjd med den när jag väl har tillgång till den! Sparar mig massor av tid.

shasha 2023-01-24 09:16

Förvånas över att ingen här inne verkar ha problem med Travfakta.
Har inte använt programmet sen onsdags i förra veckan, går in nu och mötts ÅTERIGEN av "Du har inget aktivt abonnemang. Välj ett abonnemangsform nedan.".
Det är vad man får för 999kr i månaden...
Supporten har inte svarat på email senaste 2 veckor.

Altoc 2023-01-24 10:20

Ser du skriver att de inte har telefonsupport, men den finns. 08 446 88 600 (vardagar, kl 8.00-18.00 samt lördagar 09.00-16.00).
Har använt den (inte just för Travfakta), brukar fungera bra.

Heuer 2023-01-24 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av shasha (Inlägg 801654)
Är det någon mer här som upplever problem med Travfakta?
Det började med att jag plötslig påstods ha köpt den dyraste versionen, vilket inte var sant. Tydligen var det fler än jag det hade blivit fel för. Det rättades omgående och inga pengar drogs från mitt konto.

Beslutade mig för att testa silverabonnemang och har nu betalat för andra månaden, men får ständiga driftavbrott där jag sparkas ur Travfakta och påstås sakna abonnemang. Trots att jag har abonnemang och de dragit pengar från mitt konto.
Har kontaktat trMedia flera gånger, senast i förra veckan. Och nu sitter jag här IGEN, med en prenumeration som jag betalat 999kr för, som jag inte får tillgång till.
Någon fler som råkat ut för denna frustrerande problem? Finns det alternativ till Travfakta på marknaden?

Felmeddelandet :"Du har inget aktivt abonnemang. Välj ett abonnemangsform nedan. "

Helt hopplös att betala så mycket för ett verktyg men sedan inte veta hur mycket man får använda den.

En uppdatering, klockan är 13:41 och jag har fortfarande inte tillgång till Travfakta. De har ingen telefon till någon support, man kan bara komma i kontakt med kundtjänst för prenumeration och fakturafrågor. Jag mailade förra veckan om problemet och har fortfarande inte fått respons på mitt email.
Emailade även i morse och har fortfarande inte fått ett livstecken från dem. uruselt!
Känns väldig otrygg att ha sina bankkortuppgifter hos ett företag som fungerar såhär, man får ju inte välja bort att ta bort kortuppgifter så länge man har produkt hos dem heller.
Något verkar vara väldig fel hos dem. Finns det verkligen ingen alternativ till Travfakta?
Kan säga att support via email fungerade klockrent när det gällde att bli prenumerant på verktyget....


NU, vid 16-tiden-äntligen kommer jag in. hela dagen har gått nu och går inte att komma ikapp med. Tydligen var det flera som hade problem att komma in idag. Men som sagt, det har varit såhär skakig sen december och problemen började i slutet av november.
Märklig att man inte har en fungerande support och att de inte lämnar driftinformation på webbsidan.
Ja, få se hur länge jag får använda verktyget denna gång.... Har i alla fall gått in och sagt upp prenumerationen, orkar inte med så mycket problem med verktyget. De får lösa det först.

Synd att det är så mycket strul för att det är en himla bra verktyg! Supernöjd med den när jag väl har tillgång till den! Sparar mig massor av tid.

Jag har prenumererat på Travfakta Classic i 15 år.
Har ALDRIG haft problem.
Det är skönt att slippa TR Media.

"When the handicap rank matches the betting rank,
the horse probably is not an overlay and should not be bet".

shasha 2023-01-24 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 802190)
Ser du skriver att de inte har telefonsupport, men den finns. 08 446 88 600 (vardagar, kl 8.00-18.00 samt lördagar 09.00-16.00).
Har använt den (inte just för Travfakta), brukar fungera bra.

Det enda telefonsupport de har går till fakturafrågor, prenumeration samt utebliven Travrond.
Vad gäller allt annat är det samma emailadress och det enda de har. Under rubriken "Support" för Travfakta står det:
"Support
Är det något som inte fungerar som det ska? Eller har du allmänna frågor? Då är du varmt välkommen att maila vår support på [email protected]."

Har mailat både 12 och 17/1-inget svar ännu.

shasha 2023-01-24 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av Heuer (Inlägg 802192)
Jag har prenumererat på Travfakta Classic i 15 år.
Har ALDRIG haft problem.
Det är skönt att slippa TR Media.

"When the handicap rank matches the betting rank,
the horse probably is not an overlay and should not be bet".

låter underbart! Tack för tipset!

Altoc 2023-01-24 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av shasha (Inlägg 802193)
Det enda telefonsupport de har går till fakturafrågor, prenumeration samt utebliven Travrond.
Vad gäller allt annat är det samma emailadress och det enda de har. Under rubriken "Support" för Travfakta står det:
"Support
Är det något som inte fungerar som det ska? Eller har du allmänna frågor? Då är du varmt välkommen att maila vår support på [email protected]."

Har mailat både 12 och 17/1-inget svar ännu.

För mitt trmedia-konto står det att telefonsupport gäller både för abonnemangs och supportfrågor. Har du provat ringa?
Märkligt du inte fått svar på mailen. De gånger jag mailat alltid svar samma dag, alternativt nästa vardag.

shasha 2023-01-25 09:08

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 802222)
För mitt trmedia-konto står det att telefonsupport gäller både för abonnemangs och supportfrågor. Har du provat ringa?
Märkligt du inte fått svar på mailen. De gånger jag mailat alltid svar samma dag, alternativt nästa vardag.

Ja, jag har provat att ringa och det är inte för teknisk support-det går via email som är samma för alla produkter.
I november, när jag och tydligen flera till(enligt supporten), hade plötslig fått våra prenumerationer uppgraderade till den dyraste på 1999kr utan att vi bett om det, då fick jag snabb hjälp via email.
Även i december gick det att få svar från supporten via deras emailadress.
Men nu i januari, när jag allt oftare inte får tillgång till Travfakta utan får veta att jag saknar prenumeration och erbjuds att köpa en, då har de slutat svara på email.

Förresten, om man går in på egna trmedia-konto, där telefonnr finns till fakturaavdelningen och prenumerationer, finns det ett formulär att fylla i där man kan välja "övrigt" .Tog chansen igår morse och beskrev problemen jag har haft-än så länge inte ett livstecken tillbaka ifrån dem....
Tycker det är fantastisk mycket strul på 2 månader och en kostnad på nästan 2000kr.

shasha 2023-02-08 17:58

Jag förlängde med ytterligare en månad för att testa en grej.
Ni vet, alla dessa frågor om cookies och vill du dittan och vill du dattan som man numera mötts av på nätet? Jag brukar ALDRIG godkänna att de sparar ner saker i min dator bortsett det absolut nödvändigaste för att sidan ska fungera.
Således har jag aldrig godkänt någon av frågorna som dyker upp om cookies och tryck här och tryck där och ge samtycke här och här som Travfakta frågar om. Men nu trycker jag "ja" på allting, och ser man på, jag har inte blivit utslängd en enda gång sen jag började trycka ja på allt och ge samtycke.

Om jag är rätt ute, om det är därför jag haft så mycket strul med Travfakta,så gissar jag att de bara är ute efter att skydda sin data (kom email om uppgraderade användarvillkor igår som förklarade närmare).
Men då hade de gärna fått vara tydliga med att hos dem är det inte frivillig att få saker lagrade i ens dator. Säger man inte "ja" så få man begränsad tillgång till produkten. Det borde de vara skyldiga att berätta när man betalar 1000kr.
Jag har fullt förståelse för att de vill skydda sin data, har inga problem i så fall att trycka "ja" på att de lagrar det de absolut måste för att kunna erbjuda Travfakta.
Så jag fortsätter att trycka "ja" på allt och hoppas på att få slippa strul framöver.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved