Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Tisdagen 31/1 - Axevalla - V64 mm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/55565-tisdagen-31-1-axevalla-v64-mm/)

Gotland 2023-01-31 20:11

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 802647)
Den där sågningen av Jakobssons styrning var inte nådig! Sitter han upp fler gånger bakom Andrés hästar?

:KO:

Alltså, jag både förstår och håller med André om insatsen. Att välja tredje in i stället för spets kändes sjukt märkligt!

Men hästen vinner loppet!
Grym insats!

:KO:

valo 2023-01-31 20:17

Vad hände med nr 6. Kom in just när den skar linjen som etta (?) Hade den på DD:n,
en tia.

Efterhandaren 2023-01-31 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 802647)
Den där sågningen av Jakobssons styrning var inte nådig! Sitter han upp fler gånger bakom Andrés hästar?

:KO:

Tja kör själv din surmupp säger jag.

hoola 2023-01-31 20:32

Rättningskod: ZPL NLP HPM

Rättningskod: LDD ZTX ZNP

Rättningskod: HLM STR SNR

valo 2023-01-31 20:41

Snyggt!
 
Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 802651)
Rättningskod: ZPL NLP HPM

Rättningskod: LDD ZTX ZNP

Rättningskod: HLM STR SNR

En bra kväll för dig! Grattis!

hoola 2023-01-31 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 802652)
En bra kväll för dig! Grattis!

Tack valo!

Inte så mycket pengar men på min nivå är jag nöjd och jag vet att du är nöjd med rättningskoderna.:cheers:

valo 2023-01-31 21:06

Rätt så!
 
Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 802653)
Tack valo!

Inte så mycket pengar men på min nivå är jag nöjd och jag vet att du är nöjd med rättningskoderna.:cheers:

Borde vara en självklarhet, åtminstone när man vinner. Men allt kan inte vara perfekt i sociala media...;)

Gotland 2023-01-31 21:57

Visst är det skönt att kunna visa upp en rättningskod ibland. Och jag fattar att rättningskoderna tidigare har känts viktiga. Särskilt om man haft en radda med inlägg av folk som hela tiden I EFTERHAND försöker påskina sin förträfflighet genom att man hävdar sig gjort spel som suttit och sedan aldrig kunnat backa upp dem. Men sånt var det rätt länge sedan vi hade folk som höll på med här på SHARPs (vilket känns bra!)...

Men nu har ATG valt att ta bort koderna från alla varianter av ombudsandelar. ATG hävdar att de skapade förvirring (vilket jag inte riktigt fattar).
De är även borta från alla enskilda kuponger i reducerade spel?

Hur tycker ni vi ska hantera detta framöver? Nu när koderna helt enkelt inte längre finns?

I min värld är det ju själva koden inte så viktig bara man gått ut med liren FÖRE allt gått i mål och inte EFTER. Är inte det viktigare på ett forum för trav? Dvs tankarna, funderingarna, diskussionerna?

Vad tycker ni?


:KO:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved