![]() |
ATG.se överlag verkar trasig, går ej göra något alls...
|
Funkar ATG för er??
:KO: |
Citat:
|
Någon som vet om man skjuter på starten??
Dom måste väl skjuta på starten.
|
Citat:
|
Min sida kraschade, kan inte lägga spel.
De skulle skjuta upp starten med 5 minuter p.g.a. incident på banan, hoppas de hinner få upp sidan under tiden... |
Kul detta.. ATG är stendöd och här sitter jag med ett färdigt system..
|
Driftstoppet kom olyckligt sent. Svårt att ändra starten när hästarna redan defilerat . Trist för de sena V75 spelarna för atg.se stendött.
|
Raden som förmodligen sitter nu då:
1 3,6,12-1,2,5,8,9,11 9-6,10 13,15-2,5,6,11 3-4,8,11 1,2 4 2 A i avd 2-5 |
Kommer fortsatt inte in och appen fungerar inte heller för mig, däremot kan man lyssna på liven, starten verkar dröja med en minut för Goops häst behövde ändra utrustning
|
Är ju skandal om de inte skjuter på starten. Men är väl risk att det skiter totalt i det.
Citat:
|
Bansändningen fungerar. Flemming vann.
|
Björn "Spika Mig" Goop gör det igen. Som vanligt, som vädret.
|
Grym insats av Flemmings 3 procentare som han lämnade avslag på. Pengar i bästa hand sa han innan loppet och krossar dom bara sedan i loppet .
|
Jaha, där kom sidan upp lagom till hästarna var i mål.
Sparade 100kr när jag inte kunde lägga spel och EENYMEENYMINYMOEDK vann |
Tre hästar borde ha varit bättre än vinnaren. Hur svårt kan det bli?
|
Citat:
|
Tack ATG era jävla klåpare!! Omsätter hundratals miljoner men har fortfarande inte kompetens att lösa detvtekniska.. Jävla lallare:rant::rant:
|
Är ju på riktigt ett skämt att sidan inte kan fungera jämt, hur svårt kan det vara?!?
|
Flemming åker över Kattegatt i angeläget ärende. Syntes i 10 värmningen att det var något på gång. Icemannen levererar med patenterad styrning.
|
Citat:
Eftersom jag spikade Heroine Darling, så behöver jag inte bekymra mig så mkt mer. Men trist att atg.se inte fungerar så man kan leverera ett kvitto....
För mig helt obegripligt hur ATG kan fortsätta att vara så it-usla.....? |
Har nästa lopp gått? Har ingen TV just nu. Barnbarnen ser på Greta Gris...:clap:
|
Citat:
|
Sista hästen jag la till innan inlämning - Marabou Brodda. Tack för den! :D
|
Bara 74 MSEK i omsättning efter strulet...
|
Härlig duell i V75-2. Uhrberg lät uppåt i de tips han skriver för ett antal tidningar, men sällan Goop torskar på målfoto i spets.
Halmstad verkar som alltid ha fått till en bana av högsta klass trots kyla och snö. Tänk om alla banor hade haft så duktiga och engagerade banarbetare . Dom verkar ja jobbat dygnet runt med banan i stort sett hela veckan . |
Citat:
|
Bra!
Citat:
|
Är väl en separat diskussion, men kort ändå, känns som att ATG vill utveckla sina tjänster väldigt mycket. Vilket vore okej om det inte kom på bekostnad av tillförlitligheten. När det nu, återigen, strular, så måste det väl ändå vara dags att satsa lite på hygienfaktorerna och strunta i nyutveckling. Vet att dom har en hel del komplicerade och ibland föråldrade system som säkert skulle behöva lite kärlek.
Jag tvivlar inte på att dom gör sitt bästa, men någon som bestämmer kanske snart får dra i bromsen och byta fokus. Rök säkerligen någon miljon eller två idag till deras kassa, borde vara lätt matematik att se till att deras populäraste spelform inte är paj 30 minuter innan start. Jag vill verkligen att dom ska lyckas, men någon förändring måste nog till. |
Inte ens en V5a fick man in pga tekniska strulet... Dock är omsättningen låg där så var lika bra
|
Vilket intryck på världsstjärnan Önas Prince . Där har vi en het kandidat till att vinna elitloppet om 2,5 månad.
|
Önas Prince vann planenligt!
|
Citat:
Men man kan i alla fall se de fantastiska loppen idag och det går utmärkt att spela hos t ex unibet och svenska spel. |
Citat:
|
Vilken jädra cirkus atg-studion blivit. Nu är det helt plötsligt Melodifestival. Vad blir det härnäst? Wrestling?
|
Citat:
Kan inte vara kul att vara IT-ansvarig och sidan brakar ihop strax innan V75:an så företaget förlorar en massa pengar. Hoppas de löser det. Jag kan fortfarande inte logga in. Lyssnar i liven i appen. |
Har skrälltipsat avd 4. Princess Kloster?
|
haha, nu såg jag Hultman med all glitter...ja,ja, spel som spel..hör att de pratar om odds...om jag inte hörde fel..Har inte kollat på melodifestivalen sen de danska herrar med gitarr vann
|