Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Torsdagen 30/3 - Boden - V64 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/56124-torsdagen-30-3-boden-v64/)

Gotland 2023-03-27 20:51

Torsdagen 30/3 - Boden - V64
 
Här pratar vi om torsdagskvällens tävlingar på

Boden

Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 22,0 m (1640 m)
Upplopp: 200 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej


Aktuellt väder hittar ni här: Bodentravet


Lycka till!

:KO:

valo 2023-03-30 20:07

Gamlingen
 
Kör på gamlingen i sista, bära eller brista...SvS

14 Zorro Swing
Speltyp: Vinnare‎
Odds: 57,00
Insats‎: 40,00 Vinst: 2 280,00

Efterhandaren 2023-03-30 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av valo (Inlägg 805764)
Kör på gamlingen i sista, bära eller brista...SvS

14 Zorro Swing
Speltyp: Vinnare‎
Odds: 57,00
Insats‎: 40,00 Vinst: 2 280,00

Hujedamej
Rättningskod polisen lägger ut ett spel utan rättningskod !
Snickarboa nästa. ” Hujedamej sånt barn han var……. ”

KalleKlut 2023-03-30 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 805766)
Hujedamej
Rättningskod polisen lägger ut ett spel utan rättningskod !
Snickarboa nästa. ” Hujedamej sånt barn han var……. ”

Vart hittar du en rättningskod att få på SvS?
Vet inte vad man kan göra med ett kupong id.

Gotland 2023-03-31 07:56

Återigen, det här med rättningskod är inte särskilt relevant så länge man postar sina tankar/spel FÖRE loppen.

Det fanns en period då forumet översvämmades av konton som ständigt påstod sig gjort tusentals kronor i vinst dagarna i ändå utan att posta ett endaste spel före loppen. Så är inte längre fallet vilket åtminstone jag tycker är skönt.

ATGs system ger inte ens längre rättningskod för alla spel. Man tyckte det kunde misstolkas och valde därför att plocka bort funktionen ur den nya spelmotorn. Detta märks främst på ombudsandelarna idag på vardagstravet men i framtiden även på andra spelformer. Lite på samma sätt som andra spelbolag (SvSp i exemplet ovan).

:KO:

Efterhandaren 2023-03-31 08:27

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 805775)
Återigen, det här med rättningskod är inte särskilt relevant så länge man postar sina tankar/spel FÖRE loppen.

Det fanns en period då forumet översvämmades av konton som ständigt påstod sig gjort tusentals kronor i vinst dagarna i ändå utan att posta ett endaste spel före loppen. Så är inte längre fallet vilket åtminstone jag tycker är skönt.

ATGs system ger inte ens längre rättningskod för alla spel. Man tyckte det kunde misstolkas och valde därför att plocka bort funktionen ur den nya spelmotorn. Detta märks främst på ombudsandelarna idag på vardagstravet men i framtiden även på andra spelformer. Lite på samma sätt som andra spelbolag (SvSp i exemplet ovan).

:KO:

Tjena Gotland.
Jag skrev mitt inlägg ang rättningskod med lite ironi. Kanske lite onödigt att häckla rättningskod polisen på sidan.
Jag har definitivt inga problem med inlagda spel med eller utan kod. Men visst är det trevligt med lite kommentarer och förhands surr oxå. Men smaken är som baken.
Visst är det onödigt att i efterhand skryta med vinster utan kommentarer och spelförslag i förhand. Men som du säger förekommer detta nästan aldrig numera.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved