![]() |
helvete va bra han var
|
10 var bra också. Var i fjärde spår ett tag och sånär kuppade till sig ledningen mitt i loppet.
|
Citat:
|
Jäklar vilken 5 åring Nordström har i stallet. Utklassnings seger efter en 08 öppning på 2640. Övriga var statister.
|
Citat:
TVILLING Inlämnat: 2023-05-06, 16:18 Åby Lopp 5 Lördag 2023-05-06 Start: 16:20 Kostnad: 45,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 4, 9 Utgångshästar 10 Invictus Madiba 3 x 15,00 kr = 45,00 kr. Totalt: 45,00 kr. |
Lugauer skulle släppt. Hästen gav upp helt.
Favoriten bara bäst! |
Vilken häst . Leker med de bästa fyraårsstona . Tänk när dom även rycker skorna på henne.
|
Fantastisk häst. Hade varit kul att se henne i Elitloppet, trots att hon bara är fyraårigt sto.
|
Travgodis idag!
:KO: |
Kassaskåps säker seger av mångmiljonärskan. Kul för Erik att vinna storlopp igen.
|
Citat:
|
Citat:
|
85 ggr har jag spelat Joviality till som vinnare i Elitloppet och 20 ggr på plats. Vore jäkligt kul att få med henne där.
|
Det var ju misslyckat att chansspika i öppnaste loppet.
|
Första reserven vinner!
|
Vilket race. Första barfota på Peter Pan men tyckte oddset var för dåligt så lirade den inte på det trots att det noterades redan i söndags .
|
Ruggiga race idag!
Och har vi ännu inte fått se årets EL-vinnare pulverisera ALLA... :KO: |
Ser ut att ha varit rätt taktik att avstå atgs V75 spel så här långt . 131 kr efter tre lopp och allt talar fortsatt för låg utdelning och jackpott precis som när startlistorna kom. Men alla som spelade får hoppas skrällarna kommer .
|
Hoeneck till EL. Det tycker jag är väsentligt bättre än Chapuy som alla skriker om.
Kommer bli ruggigt fina tävlingar hela helgen i år igen. HÄRLIGT!!! :KO: |
Elitlopps tempo i värmningen av San Moteur. Ser grym ut. Björn vill nog värma ut ordentlig för att minska risken för start galopp.
|
Friend of Elves nu, kom igen Djuse! :KO: Sista skrällhoppet på systemet och V/P
|
Lill Unter satt på leken. Spets och slut var klockrena planen som höll. Fjärde raka varav tre från spår 1. Återigen en överlägsen Pokal vinnare.
|
Citat:
|
Japp
Och Tobbe som vanligt, orörlig trots perfekt lopp :whistling: Byter man plats på lillUnter och Tobbe i loppet, då tror jag Johan vinner igen |
Spänstigt intryck på PU! Passas nästa gång! :p
Citat:
|
Intressant att se nu om Ola låg lågt för att det är så eller om det endast var tänkt som oddshöjande. Han brukar ha rätt om sina chanser och idag baissade han Heroinet hårt. Ändå åkte biken på...
Vilken styrning av Bergh, får man ändå säga!
Hatten av :hattenav: |
Jackpott. Inte sämre än andrastreckad hittills.
|
Lite surt att sitta med spik på Kontio :cry: Men det lutar väl åt kaffepengar i utdelning. Favoriterna radar som befarat upp sig. Men högklassigt trav :clap:
|
Ojämna lopp idag och skrällarna uteblir . Men fantastisk sport . Man behöver verkligen inte spela en sådan här dag för att njuta . Två kanonrace kvar.
Ska sen försöka se Jaguar Dreams comeback i kväll i Gävle med om jag inte glömmer bort det. En favorithäst verkligen. |
Skräll DD som jag egentligen inte tror helhjärtat på jag letar oddsare. Men två st är nog snästan omöjligt att få in.
DD 1) 2 Eros. DD 2) 9 Jimmy. |
Rak DD: 8-6
|
Spelar en vinnare mot bättre vetande...SvS.
9 Jimmy Ferro B.R. Vinnare - 2140m Auto Vinnare Insats: 50,00 @ 19,00 Möjlig vinst: 950,00 SEK |
Usel favorit i avdelning 6. Då vinner den klara andrahandaren . Mardrömsdag för V75 spelarna . Speciellt för alla som i förmiddags stenhårt marknadsförde alla sina olika andelsspel för dyra pengar . Eller snarare för alla som köpte . Andelssäljarna har ju provisionen på hur många system dom säljer oavsett hur det går.
|
Många tv system kvar . Vinner San Moteur sista stiger värdet från 492 till 501 kr. Värdeökning med 1,8 procent .
Vinner andrahandaren Misyer Hercules stiger värdet från 492 till 3055 kr. Värdeökning 520 procent . Det stämmer verkligen att man hellre ska avstå V75 än att spika omgångens storfavoriter när man ser sådana siffror. |
Citat:
|
Goop kör med pulsmätare. De borde sätta en på Örjan, men då skulle det väl verka som att han är död.
|
Hoppas någon av 1,2,3 eller 9 kan slå 6 för en vettig utdelning på sju rätt. Men mycket talar för 6 eller möjligen 3. Men alla lopp skall köras.:thumbup:
|
Nu kör vi!
Gogogooop! :KO: |