Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Lördagen 13/5 - Umåker - V75 mm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/56531-loerdagen-13-5-umaker-v75-mm/)

shjuve9le 2023-05-13 18:50

Jörgen körde med hjälp viset instucket i arslet. Vad skulle han få ut av att pressa hela vägen ? Ingenting. Näst sist i mål, härligt när jag sätt med spik på 2 för alla rätt.

Ty very big

Liisa 2023-05-13 18:51

Rättningskod: DXJ VHQ SJZ

Gotland 2023-05-13 18:53

ATTANS!!

Nåväl, trav är trav och vi tar nya tag!

:KO:

Difsteve 2023-05-13 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 807875)
Jörgen körde med hjälp viset instucket i arslet. Vad skulle han få ut av att pressa hela vägen ? Ingenting. Näst sist i mål, härligt när jag sätt med spik på 2 för alla rätt.

Ty very big

Han gjorde väl som han sagt. Hästen trivs bäst i främre träffen i hårt tempo. Han trodde på sin häst. Nu blev det fel men sånt händer!

Difsteve 2023-05-13 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 807877)
ATTANS!!

Nåväl, trav är trav och vi tar nya tag!

Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!

Gotland 2023-05-13 19:01

Citat:

Ursprungligen postat av Difsteve (Inlägg 807879)
Värd ett bättre öde. Blir väl lite tröstpengar för sexor och femmor men klen tröst när man är så rätt ute!

Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

Liisa 2023-05-13 19:01

Man får vara glad för det lilla Man får som flickan sa

olle 2023-05-13 19:02

Citat:

Ursprungligen postat av Difsteve (Inlägg 807879)

Gotland är skicklig . Tror inte han är nöjd trots att systemet nog gick lite plus. Är ju sexsiffriga utdelningar som är målet på större andelsspel och idag var han riktigt nära igen.

Difsteve 2023-05-13 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 807882)
Gotland är skicklig . Tror inte han är nöjd trots att systemet nog gick lite plus. Är ju sexsiffriga utdelningar som är målet på större andelsspel och idag var han riktigt nära igen.

Därför jag skrev "klen tröst"

Difsteve 2023-05-13 19:11

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 807880)
Knappa 12 lax tillbaka. Nåväl, känns som att sommarformen börjar närma sig. 40 lax på V6 härom veckan och lite spelslantar in även idag. Får va glad för det lilla då man inte kör 68 spel på varje spelform...

Fungerar inte länken till bolagssidan som du har i din signatur Gotland. Står "you hav been blocked" när jag försöker klicka där. Eller har jag misskött mig och är blockad kanske? :ohmy:

Melander 2023-05-13 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 807880)

Grattis.Hur gör man för att vara med på systemen?

Gotland 2023-05-13 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av Difsteve (Inlägg 807884)
Fungerar inte länken till bolagssidan som du har i din signatur Gotland. Står "you hav been blocked" när jag försöker klicka där. Eller har jag misskött mig och är blockad kanske? :ohmy:

Oj! Nej det tror jag inte. Vi har inte blockat någon i butiken vad jag vet. Ska uppdatera signaturen med ny länk.

Men så länge hittar ni våra spel här: Pressbyrån Karlstad

Vi lirar endast exklusiva spel (ovarvat) och nästan uteslutande ett per spelläggate. Inte 60-70st som andra andelsnasare pysslar med. Plockar inte ut någon lön men ses en gång per år och låter provisen stå för entrén då.

Välkomna ombord!

Strappa71 2023-05-13 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av Difsteve (Inlägg 807871)
Nån kan säkert förklara eventuella värden för mig nu. LL Royal 143000 på 36% och Santos 131000 på 26%. Borde det inte typ vara tvärtom?

Normalt ja. Men inte alltid.

De system som lever inför sista kan ha en helt annan fördelning på sina kvarvarande rader än hur hela kollektivets rader fördelade sig.

Någon gång då och då är det inte ens loppets totala favorit som är mest spelad bland kvarvarande system inför sista avdelningen. Det är ovanligt. Men händer då och då.

En särskilt vanlig anledning till att det händer är när "alla" ( främst alla spel-tjänster ) ska fälla favoriten i sista och går på andrahandaren för "värde". Men när många gör samma sak så går "värdet" upp i rök.

Och att "alla" går på samma spelidé märks ibland på det sena spelet. Santos var en s.k. trendhäst.

Difsteve 2023-05-13 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 807887)
Normalt ja. Men inte alltid.

De system som lever inför sista kan ha en helt annan fördelning på sina kvarvarande rader än hur hela kollektivets rader fördelade sig.

Någon gång då och då är det inte ens loppets totala favorit som är mest spelad bland kvarvarande system inför sista avdelningen. Det är ovanligt. Men händer då och då.

En särskilt vanlig anledning till att det händer är när "alla" ( främst alla spel-tjänster ) ska fälla favoriten i sista och går på andrahandaren för "värde". Men när många gör samma sak så går "värdet" upp i rök.

Och att "alla" går på samma spelidé märks ibland på det sena spelet. Santos var en s.k. trendhäst.

Tack för en utmärkt förklaring. Nu känns det fullt logiskt! :)

Jajjan 2023-05-14 08:16

Citat:

Ursprungligen postat av Liisa (Inlägg 807876)
Rättningskod: DXJ VHQ SJZ

1,2,3,7,8 (Caben hade vunnit med fritt i tid?)
Jackpot
1,3
1,2,4,7,8,12
2,4,5,6,7,8,12
Kit Crown (Felfri klartecken från Öystein)
1,2,3,4,6,9,11

JVD WHV ZMR

Liisa älskar din 25 pixare, där du tvingas ta ställning
i nästan varje löp, jag köper 4-5 löp och behöver bara
ta ställning i max 2 löp och ändå river jag allt som oftast
med hela kroppen.
Heder Liisa!