![]() |
Vann Björn?
|
Citat:
|
Trist att en sån som monastery Boko får vinna när danger bi går i 3dje i 1000 meter å knäcker alla andra.
Gör om travet, raka banor egna spår så bästa hästen vinner. |
Och där klev man direkt ur även V5:an med ett halv läpp....
|
Citat:
|
Fyfan att han hinner förbi, men var ju min enda spik på V5 så det är ju klart en smygkörd tar en på målfoto som vanligt... :lol:
|
Citat:
Trist när en sämre häst vinner. Mindre hästar i loppet , max 8 som i USA eller 2100 m rakt fram eget spår. Starkast och snabbare vinner. Men kul för er som hade 7 |
Flygande Holländaren fixar korsdrag i kuponghögen. Hm jäklar vilka grymma hästar den där Hagoort har i stallet. Danger Bi föll med flaggan i topp.
|
Samtidigt är Danger Bi:s akilleshäl speeden mot de topphästar han möter medan vinnarens är vekheten. Allt är relativt och båda har speed och ingen är "vek" :)
|
Grönröd kusk har fin form ;)
|
Citat:
|
Då får man hoppas att västerbo ajax och Our Pearl kan rädda upp den här dagen :KO: Hittills har den varit ren katastrof med marginaler på fel sida :lol:
|
Citat:
Ska vi spela för o vinna typ 1000kr på alla rätt? Näää Tycker du är fel ute med din tanke där. Jag hade inte med 7, och visst var 6 moralisk vinnare, men det är just det som är kul med trav, att nån som inte är lika bra o får smyga med skräller ibland. Gäller o komma rätt på det. Och det är inte det enklaste. Bara ta nya tag o komma igen. Mvh |
Citat:
Monstery Boko som trea, nu såg vi pisken från vänster effekten. Samt att Bålgetingen alltid mästan överforcerar sina hästa likt Ludde och med en varningsflagga om skit i geringboet, var garderingen given. |
Keep Gamble hade jag som utgångshäst, men har bara chans till 5 rätt på V75.
|