![]() |
och där dog chansen att lägga in V5:an-förbannade!!!! Massor av timmars jobb helt bortkastade!
|
Dra på trissor, lyckades lägga in en DD
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2023-09-23, 17:22 Färjestad Lördag 2023-09-23 Start: 18:30 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 B.W.Sture 2: 8 Thai M.Square 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: QJH VTG PSR |
V75-3....nån?
|
missle hill vann tredje rätt enkelt
|
Lite snöpligt då man ser fram emot att spela V75, sedan strular det.
Man måste tydligen lära sig att lämna in senast 15:30. |
Det var en rätt tuff diskning på Björn Goop i andra även om det faktiskt var tight. Toppkuskarna brukar komma undan med sånt!
|
Citat:
|
Citat:
|
Lägger hela oinlämnade systemkostnaden på att Callisto vinner avd 5 till 10ggr och hoppas att den är lika galet bra idag som för två lopp sedan :KO: Lägger även en slant på Loaded Laila nu
|
Min V5a som inte gick att lämna in hade varit ganska intressant nu. Hoppas att den inte hade suttit och gett mycket nu. Vore så surt :(
1. 3 Missile Hill 2. 1, 7 3. ALLA 4. Tangen Bork 5. ALLA Men Loaded Laila vann så nu får man hoppas att Jepson kör smart med Callisto. Vinner den så blir det riktigt trevligt :KO: EDIT: Usch vilken besvikelse Callisto blev, fick ju perfekt lopp och försökte ju ingenting... |
Lillunter kan man lita på. Och framförallt formtoppade Ture. Klockren spets och slut seger.
|
Lite märkligt att omsättning på v75 ligger högre idag(83 317 308 kr) än föra lördag(81 755 142 kr), då är det några få personer som inte fick spela idag?
|
Skräll DD: 2-3-7 mot 5.
|
Hörde i intervjun att de trodde mycket på Stumne Fyr, fan att man inte bara slängde iväg ett litet vinnarspel... Gav 100ggr pengarna så misstänker att stallet drog in mer på diverse vinnarspel än prissumman i loppet.
|
Himla tur att jag inte fick in V75 och V5:an idag. Har 10:an på en reducerad DD-lapp, men 3,5 eller 10 måste vinna DD-2 för att jag ska få in DD
|
Whoops. Loppets enda 0% are vinner en utklassningsseger. Nordisar är Nordisar !
Miljoner på G om favoriten sviktar i epilogen. ( kom igen Crebas) Det såg ju ganska favorit betonat ut på förhand men trav är trav sa Olle. |
Citat:
|
Och där gick mitt DD åt helvete.
|
Citat:
16 femmor får man väl ändå vara nöjd med :cheers: |
Häääääligt igen DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-09-23, 18:31 Färjestad Lördag 2023-09-23 Start: 18:31 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 10 2: 2 Lozano di Quattro 2 x 5,00 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: NJM QTK XVT |
OCH Hääääärligt igen DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-09-23, 17:25 Färjestad Lördag 2023-09-23 Start: 18:31 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 2: 2 Lozano di Quattro 10 x 5,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: WJH STJ NSS |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som sett nå publicerade konspirationsteorier kring detta haveri? Man slapp ju tävla mot många ”bra” system om man lämnade in systemen innan strulet började…
|
Stumne Fyr:
När jag tippar kallblod som startar i Sverige, bruar jag av hävd plocka med alla. Noterade följand ang Stumne Fyr Plus: kuskplus (Kola-Jocke), rejält piskgynnad, absolut toppform, tidsranken topp i löpet 22.4. 2023 16 6-2-2 dvs bland de tre i 10 av 16 starter, travsäker bara 10 hästar i löpet. Minus: 10 sämsta spår, riktigt tufft emot. Rank 7 storskräll. 5,6,9 hamnade utanför systemet, men vad hjälpte det, var med och flinade stort efter tre avdelningar, sen kom magplasken i pottan. Garderade Tobias i sista hårt, men inser nu att det är dax att uppgradera honom som körsven, Per K kanon var lverlägsen som senast och rattades förträffligt TJ. Nya tag på Åby Med en hälsning från djupet av den fulla pottan, inte ens dumstruten syns över kanten. Jajjan |
Citat:
Som sagt, vad var det för poäng att flytta fram starten endast 15 minuter då det ändå inte gjorde någon skillnad. Man får tydligen kalkylera med haveri då det gäller ATG och lämna in senast 15:00 eller något i den stilen. Som tur var hade jag inte full pott. Annars är det inte kul att sitta med alla rätt på en kupong man inte kunnat lämna in. |
Citat:
tror det är övererenskommet med tränare om hur man kan flytta fram, hur mycket man kan flytta fram tävlingarna beror på när det meddelas inga problem flytta fram tävlingarna flera timmar om det sker i god tid, vid lunch tex Men nu var hästarna värmda o förbeedda för start på normal tid, då går det liksom inte att kraftigt skjuta fram starten, framflyttning 1-2 timmar skulle påverka prestationerna i de tidiga avdelningarna. vet inte när det kom igång på alla plan, men jag såg guld, avd 3 på min mobil, då datorn vägra koppla upp sig, inte för spel alltså, utan se loppet live på atg, så det var väl problem uppåt 2 timmar, förskjutning o fram tom avd 3 i vart fall, men det sällan någon vet exakt när ett system är uppe igen, ja ibland kan man ju veta vad felet ligger o hur snabbt det kan fixas , men det är snarast ett undantag |
Citat:
|
Citat:
på 35 min var den möjlighet som gavs att hinna lägga sina spel och hinna fram till närmaste ATG ombud. Det krävs inte mycket för att online liten skall haka sig, tänk på det nu när jätte jackan stundar. |