![]() |
Har INTE Take me sober på min V4...6 och 1 plus 4:an som galopperade
Och där galopperade 6:an..har bar 1:an kvar CYPRESS POINT..45 starter....0 vinster..men nu så.... |
Sent in i matchen, sparade pengar för lite V4-lek med f.d segerstaplaren Don Cash. För låg procent där.
Avd 1: 4, 5, 6, 11 (1, 10) 2: 1, 4, 6 (12, 2) 3: 4 Don Cash (7, 8) 4: 1 Matiere (3, 11) 4x3x1x1 = 12 rader. 12 x 1 x 2,00 kr = 24,00 kr Totalt: 24,00 kr. Rättningskod: PHX JTX KFN |
Där var chansen på pengar på streckspelen borta...
Självklart så klarar inte ens Take Me Sober att ta en plats så att min stora platstrippel spricker, trodde jag var klart när ledningen nåddes och ALLA motbud galopperade... |
Citat:
|
Citat:
Sören Englund tillika Jonas Noree’n lägger mycket tid på att ranka varenda startande i hela loppet, så i min värld är det alltid intressant vikta deras rank mot insatsfördelningen. När jag vinglar i min egen rank, är dessa herrars rank min ”road map”. En minst sagt lyckad strategi över tid. |
Skippade 11an i 1a, trodde absolut inte på seger:ohmy:
Benchmark nu då! V4 1,3,5,8,10 6 8,12 1,3,5,10 |
Inte idag heller. Det började bra, men slutade som vanligt.
|
Citat:
|
Sista chansen - DD: 8-1.
|
Putte vinner inte:p
DD 8,12 mot 1 á 25kr |
DD 14-1
|
Promethius i sista gillar jag och den här banan tror jag kan passa idag. Långsökt deluxe såklart men 150ggr/12ggr på V/P måste synas!
|
Fan, det tog Putte på noshåret. Hade motsatta komben :lol:
Då får man jobba in V/P på Promethius nu så blir det trots allt en riktigt bra dag. Vem vet, mirakel kan ske :KO: |
En liten efterhandare för att pigga upp Valo.
1,3,10,11 för ett gäng 6:or. Stall Tarzan levererade med spiken! |
Spela inte fredrik b larsson :)
|
Spelar V86 varje vecka. Alltid 6 rätt.
På något vis lyckas man alltid ta fel beslut i två avdelningar. |
Haha, Promethius var chanslös. Men men, helt ok idag trots allt. Nya tag till V75. Melander är igång nu när kylan kommer.
|
Citat:
valde mellan Örjan och MAD som fjärdestreck, givetvis valde jag fel. Nya tag på lördag! Allt gott! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nästan 4 miljoner på 8 rätt. :p
Räcker till fikabröd, för den som lyckades. |
Citat:
Vill passa på att ge dig en eloge för att du håller pastejen i trim med riktigt fina inlägg och bra tidiga Loke-drag. Heder Loke, ”keep up the good work”. |
Citat:
|
Undrar om Joe Labero besökt Stefan Melander i veckan. Hans hästar som knappt gått någonting på evigheter var som förvandlade i kväll .
|
Citat:
i systemkostnad på att plocka bort honom, när han sitter upp själv och kuskar. Nu fick han drömspår och kom med som gardering. Har lite samma känsla för Anders Svanstedt, men han kanske är en late bloomer som sin far Åke. Minns när folk menade att Åke är ingen kusk, sen gick tiden och han bevisade motsatsen, han är en kusk i världsklass, Kung Åke. |
Citat:
först kommer ingenting, sen kommer ingenting och ingenting, sen kommer allting på en och samma gång. Karln startar sina hästar iform. Jag är lite putt på mig själv att jag valde bort honom på spåret i avd 8 när jag fått tipset att Tarzans kusar kommer vara stekheta på Solvalla ikväll. Vilket visade sig vara rätt. Nu kör vi hemma hos dig på lördag, hoppas du rosar forumet med några tankar? |
Citat:
|
Citat:
|