Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Så bytte ATG sidlayout igen (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/58253-sa-bytte-atg-sidlayout-igen/)

incitatus 2023-10-31 11:49

Så bytte ATG sidlayout igen

Totalt annorlunda startlistor

tränare o ålder dyker plötsligt upp, ja ålder på häst

kolumnerna är omflyttade / en del försvunna , ja du måste göra om din anpassning. Antar att man fick någon standard utökat som förvalt.

Eftesom jag hade problem med ATG video i eget fönster, har fortfarande, rensade jag cache för några dagar sedan, fick då sätta upp layouten igen

så vi kör väl

https://www.youtube.com/watch?v=sGNK-cOtxSs

som stöd i bakgrunden

incitatus 2023-10-31 11:59

Ser nu att man kan växla till den gamla , då kan man plocka upp sitt gamla utseende

GGS 2023-10-31 12:14

Nu verkar det som man kan spela reducerat på V64 med andelsspel.
Undrar vad det för med sig?

sigh 2023-10-31 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av incitatus (Inlägg 815889)
Ser nu att man kan växla till den gamla , då kan man plocka upp sitt gamla utseende

Man kan bara växla under ett par månader. Man kan ju undra varför de jobbar så hårt med att försämra det mesta

incitatus 2023-10-31 13:23

ser ngt med rubriken ny lista

hoppa att det är något som gör att man kan spara sin setup

att man inte förlorar allt när man rensar cache eller köpr ny dator utan man kan plock upp det gamla,

PS skall spara mina setup / vyer i excelfielrna jag kör så jag vet hur jag hade det sorterat

robert78Polen 2023-10-31 15:26

Hej

Inga poäng nu

Nu finns det inga poäng och kr start

roland 2023-10-31 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av robert78Polen (Inlägg 815906)
Hej

Inga poäng nu

Nu finns det inga poäng och kr start

Du kan gå in på Anpassa och välja den info du vill ha, glöm inte att trycka på klar efter du valt färdigt.

incitatus 2023-10-31 18:33

Öppna 2 ATG fönster

gamla i ett

nya layouten i ett annat

så ser man vad man hade innan

Fast nog tusan borde man kunna kopiera över den gamla setupen till den nya layouten, känns inte som rocketscience.

incitatus 2023-10-31 19:01

Har jagmissat något ?

Hur funkar era streckspel

tittar jag på V86 imorgon får jag bara upp Avd 1 i det nya , klickar jag på gamla så är det 8 avdlningar

Jag är van vid, o måste ha alla avdelningar på skärmen samtidigt,

vill snabbkolla

Vilka är de stora favoriterna
vilka lopp har 2 - 4 streckade hästar resten skrällar

kolla vinnar / plats odds på mina ideer, alla på en gång

robert78Polen 2023-10-31 19:49

Jag kan inte göra det här.

robert78Polen 2023-10-31 19:50

Eller jag kan inte

tigern 2023-10-31 20:05

Tycker det nya sidan är ganska dåligt, fattar inte varför ska Atg krångla till det så ofta......

Dahle 2023-10-31 21:51

Det vore bättre om de satsar pengar och löser problemen som uppkommer vid de stora jackpots, när hela sajten kraschar.
:thumbdown:

solkusten 2023-10-31 22:23

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 815934)
Det vore bättre om de satsar pengar och löser problemen som uppkommer vid de stora jackpots, när hela sajten kraschar.
:thumbdown:

Finns kompetensen så inger det helt klart större förtroende att korrigera och underhålla diften i första hand. Det är mer som att satsa på piffiga gardiner, blingig taxfree och nittiniekronorsbuffé i en båt med maskinavdelning på rundpingis och bryggeri med släckt radar.

Scrollbar lopplista i streckspel, som sagt. In med den igen. Nu har vi sett att de kan fimpa den. Duktigt, men nej tack.

joppe59 2023-10-31 23:57

Man tappar översikten helt då man är mobil att inte kunna scrolla alla streckloppen efter varann

Jag fortsätter med den gamla ett tag till blir svårare att kunna gå igenom v4/v64/v5/v75 loppen snabbt för att bilda sig en uppfattning om det är spelintressant eller inte ganska frustrerande att göra det ett lopp i taget