![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Lite för många olyckor och tillbud inom travsporten senaste veckorna. Rena turen att inga hästar eller kuskar blivit allvarligt skadade. B.W. Rune borde få startförbud efter flera liknande händelser på kort tid. Kuskarna bestraffas hårt vid tillbud men bråkiga hästar borde straffas med livstids avstängning vid upprepade tillbud orsakade av hästen.
|
Herregud jag lär mig aldrig att ta med alla Wäjerstens hästar, åker alltid på den jag inte tar med, ytterst sällan den mest spelade Wäjerstenshästen i ett lopp vinner.... Såklart tog jag Diego, men på Bergsåker så är det Wäjersten som gäller :lol:
|
Synd att sjuan inte orkade, men gjorde ett fint lopp.
|
Nu ska vi se om Wallin försöker vinna loppet.
|
Härligt! Då var spikarna hemma. Tre streck i nästa och sedan kommer mina garderingar.
|
Fredrik Wallin till Ronden: "Det är inte så mycket för spelarna utan jag vill bara se var hon står och hur hon fungerar."
|
Cronos Degli Dei nu då annars är det över på allt :lol:
|
Citat:
Jaja, vilse går man. Tyvärr oftast! :KO: |
Citat:
|
Citat:
15 var otroligt duktig idag |
Vore fint om Aragorn vinner nu. Måste få in 1-2 rensare eller mellanhästar sen för poängen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tryckte in en dubbel dock för att vara lite investerad... DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2023-11-01, 21:32 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2023-11-01 Start: 21:40 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2 West Wind 2: 4, 6 2 x 100,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: NCP WHC FFN :KO: |
Skit, då var det kört. Lär ju få åtta rätt på ramen, men för låg utdelning.
|
Citat:
|
Visst har den där Örjan både tur och stor skicklighet men har en jäkla förmåga att få loppen körda i halsen.
|
Citat:
|
Aj det var trist, hoppas du får in nån bra vinst snart och som sagt vilka grymma spik du har och hjälper många i Sharp. Stort tack Shooter :-)
|