![]() |
Efterhand aren starta andelsspel 100-120kr ☺️ gillar din spik i första.
|
Mycket av dagen handlar om att inte gå vilse.
Det är ruskiga slantar i potten och allt ligger i att träffa sjuan! Lite som alltid. Men extra viktigt en dag som denna... :KO: |
Avd 6 Ohh Tooma stor favorit. Tvek på den
Här går jag på 13 RK Queen och 12 Nycora dessa två skickar upp värdet på V75 rejält |
Avd 7
Får vi en hemmaseger här med Emilio Leo Kan man hålla spets så är de inte omöjligt, mycket hänger ju på hur Illfindmywayhome agerar , ser den bra ut och tar spets då är loppet över på den korta häcken. Härligt lås med 1/3 i sista |
Jag tror jag får spader!
Spår 2 i volt kan ju vara bra enligt statistiken. Hästen har tokform, gillade barfota senast och MAD är väl rätt bra. Jag måste ta med den i första. |
Tidig inlämning risk för krasch antar jag efter kl.15,00
Millionsystemet? 5616 till 720 rader (12,8%) 6 Joint Chief -5,1 12 Grude Trygve - Resten utom 3,14 10 Jerka sting-7,2 10 Månlykke-2,6 U:9 6 Sign me up yankee (2% kl. 11:15) 5 OHH Tooma-11,12,15 U:13,14 2 Krakas o 3 Illfindmy... Krav 2A o 1U |
Citat:
|
En del intressanta skoryck idag.
Tror själv att Stenströmer vinner avd 1. Barfota runt om ffg i hans regi. Hästen har aldrig galopperat och låter som att man laddat för dagens uppgift. Vid gardering är väl My Dreams intressant. Ett lopp i i kroppen och nu barfota runt om. Jättesusaren Jameson KW som tävlar barfota runt om för andra gången. Startade senast i Norge så lyser inte dubbelrött men ska ha varit första skorycket då. Ska ha suttit fast då med sparat i rygg på ledaren enligt travfakta. I avd 2 kan nog vad som helst hända. 4 procentaren Målbo Urbin ska ha vässats på Westholms anläggning inför detta och första barfota runt om. Skulle jag streckat vid gardering . Man har sett ett antal ggr att barfota runt om ffg gett ruggig effekt på nordisar. Skorycket på favoriten i avd 3 ingen större grej om man kollar historiken. Mest intressanta skorycket i detta loppet känns som det man gör på 2 procentaren Red Hot Roadster. Barfota runt om på Oppgårdsdrängen plus högst troligt. Vill även minnas att Solhöjdens Drake är väldigt gynnad av barfota . I avd 5 känns första barfota på lite spelade Irjas Stjärna mycket intressant. Rankad etta av spelvärde. Några skoryck till i det loppet som kan ge effekt. Men en del tror att den startsnabba Nurmos favoriten bara spetsar och vinner lätt. Är väl inget jättehett i avd 6. Möjligtvis Thomas P Exactment . Barfota runt om ffg och han får ibland riktigt bra effekt på skorycken vill jag minnas . Hade tagit med den vid gardering . Barfota runt om och bike på favoriten i avd 7. Det borde vara plus . Investerat en dryg tusenlapp framförallt i sharps olika andelssystem så ingen spelkassa till egen V75a idag. Dessutom bortbjuden på påskmiddag i kväll så hinner bara kolla första två avdelningarna live. Lycka till. |
Lilla tidiga idag:
Tråkigt med strykning nu på morgonen på spiken i sista. Jag får ta reserven som spik istället 5 Great Time Trot ...Skoryck ock vinst 1 Prinsen av Sola, 5 Skeie Trym, 6 Porto, 7 Kruson, 9 Svarte Petter, 13 Målbi U rbin, 14 Vessle Moen.....Streckar halva och hoppas på turen 7 Triton... Vrålform, gäller bara att hitta ner bra i banan 1,2,3,5,6,7,9,10 1,3,4,6,8,9,11 14 Ultra Violet.....Tar ställning men oroväckande stort fält. 12 In Love Mearas ......Jewilla struken tyvärr, Jag chansar på uppvaknande av Redens dvala . Utgång: Minst en av Månlykke och Antognini. |
Citat:
|
slänger in lite stålar i jackpotten, lycka till allihopa! :cheers:
V75 Inlämnat: 2024-03-31, 12:33 Romme Söndag 2024-03-31 Start: 16:20 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 5, 6, 8, 12 (1, 10) 2: 4, 7 (9, 1) 3: 3, 4 (7, 10) 4: 1, 3, 9, 10 (2, 7) 5: 4, 6, 8 (3, 1) 6: 3, 5, 11, 14 (4, 7) 7: 3 Illfindmywayhome (5, 12) 6x2x2x4x3x4x1 = 1152 rader 1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: VZP PJT ZQG |
Sitter just nu och lyssnar på då "begåvningsreserven" har genomgång på ATG Live ;)
|
Dagens Stallskrik. 7 Holter Odin. Stabil och travsäker nordisfilur. Gick en 23 tid senast.
Bör nog bevakas. |
V75
2,5,6 9 3,7,10 2,7,10 4 5 2,5 |
Spöregn just nu på Romme
|