![]() |
Citat:
|
Citat:
|
V5
Inlämnat: 2024-04-06, 17:01 SistaStallskriket andelsspel Åby Lördag 2024-04-06 Start: 17:05 Kostnad: 378,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 8 (2, 9) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (8, 10) 3: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9 (6, 11) 4: 8 Önas Prince (1, 6) 5: 4, 7, 15 (14, 6) 2x9x7x1x3 = 378 rader. 378 x 1 x 378,00 kr = 378,00 kr. Totalt: 378,00 kr. |
Jäklar vad fin Jurista är när hon är i ordning. Vinnare på den, plats på Bold Request och plats kvar på Combat Fighter för trippel på Oddset. I så fall 1220 kr på 50 kr insats.
|
Jurista MADs stora drag, valde mellan Jurista och Wanderlust Pellini som spik, båda med
taskiga spår. Givetvis valde jag fel. Hoppas någon är kvar. |
Kan man få in en skräll i nästa så vore det intressant.
|
Apropå I Am Don Max i avd 2. (Travtjänstens kompleterande spik).
Källa Spelvärde. Ken Ecce har vunnit två av sina 42 senaste V75-styrningar. Malmqvist ha 22 raka utan seger på V75. |
Citat:
3 DON MAX trodde jag inte ett smack på, och inte blev det bättre av att han INTE vann. Kändes som en skranglig favorit. Har ju lite galopp-tendenser. |
Nu ska vi se på då 1 WISHFUL ORDER bränner.
Vinner han så redigerar jag nog denna kommentar :p |
Citat:
|
Sämsta tänkbara vinnare när man tar 10 streck.
|
4 eller 9 i nästa och så Önas Prince på det.
|
Alla utom 12 på lappen i avd 4, MAD vinner överlägset och helt okörd med lampan.
Thor Borg hade givit absolut klartecken, så även MAD. Grattis ni som ryggade och spikade favoriten. Känns iskallt när man tokstreckat loppet, då alla bakom favoriten hade rensat grymt. |
Lugauers chans till vinst på open stretch var att MAD skulle hålla spets. Det gjorde han inte och då var det kört.
|
Citat:
4e inner och borta med spiken direkt. Jag räknade med som värst 3e inner:skamsen: |
Dags för Boli You S.M nu att göra ett topplopp!
|
DD 1,3,4,6,8-Ziva x 100:-
|
Citat:
|
Citat:
|
Synd att Combat missade platsen, men vinnaren satt klockrent. Den har ju tjänat 3 millar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Det värsta är att jag slösade så många streck i fjärde, som skulle behövas i sista.
|
Har Bergh kommit i mål än?
|
Där fick väl ändå Önas sin biljett till Elitloppet.
|
Grym insats av Nordströms världsstjärna .
Grym insats av Dahle . 7 rätt på två system om inte Tui Southwind vinner sista. Zelma Laday inte heller med på det ena. Men jäkligt synd att inte någon knappt spelad c häst ramlat in på sharps reducerade. |
Jensa sätter sin Statiskt Statistiskt med alla i sista..
|
Tyvärr så hade jag inte råd med fler än 3 streck i ett öppet sista lopp (Kostnad 220 kr). Jag har 6,q3 och 25 i sista. Eftersom jag reducerar så måste 6 eller 13 vinna för 7 rätt.
|
Citat:
Oj vad Ferrarin gick från tredje ytter. Låt oss hoppas att Shooter får vaska ikväll, om full mäklar-bricka på V7. |
Citat:
|
Citat:
Jag la ett matematiskt system långt större än ditt, men är likväl iskall. Så kvällens glädje får bli att du sätter 7:an kryddat med en härlig kvällspromis med doggarna, nu när äntligen våren är i antågande. Nu jobbar vi in ditt system, Shooter. |
Citat:
Kan bli en bra dag det här. :KO: |
Citat:
|
Undrar hur stort statistiske Jens system är, i jämförelse med Shooters 440 rader.
Någon som vet? |
9240 rader, 4620 kr
|
Svårt lopp så det kunde man ge sig fan på.
|
Han är lite jobbig den där Malte Handfast. :cry:
|
Citat:
Snyggt spelat. Fanns potential till väldigt mycket mer på båda systemen. |
Citat:
sluttampen av upploppet. Dante körde Handfaste i halsen. Gillar när det tävlas, men oj vad jag önskar att du fått sätta den, det var du värd med ditt kanonsystem till liten kostnad. Heder Shooter. |
Slutet gott, allting gott.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2024-04-06, 17:37 Åby Lördag 2024-04-06 Start: 18:20 Kostnad: 34,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Önas Prince 2: 4, 15 2 x 17,00 kr = 34,00 kr. Totalt: 34,00 kr. Rättningskod: HND BHB VSM ----------------------------- Rätt kombination Odds 8-4 18,30 Summa: 311,00 kr ------------------------------- |