Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Torsdag 18/4 - Åby - V64 Pokalkval mm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/59860-torsdag-18-4-aby-v64-pokalkval-mm/)

Efterhandaren 2024-04-18 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 824808)
Men den hann lura mig i värmningen. Hade lås på 7,8 tills jag såg värmning på 8. Då ändrade jag mig till spik på 8. :rant:
Men inte första och inte sista gång man ändrar fel, tyvärr.
Jaja, nya tag

Surt Dahle. Men det är 5 lopp kvar :KO:

Efterhandaren 2024-04-18 19:58

Uttrarna levererar och jänkarna faller som höstlöv i April.

Dahle 2024-04-18 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 824809)
Surt Dahle. Men det är 5 lopp kvar :KO:

Japp, fem lopp, men åkte på V6 pga den ändringen, tyvärr.
Jag får jobba mr.G's lapp, där har man andel med :KO:

olle 2024-04-18 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 824811)
Japp, fem lopp, men åkte på V6 pga den ändringen, tyvärr.
Jag får jobba mr.G's lapp, där har man andel med :KO:

Han hade en bra spik i avdelning 3 i alla fall. Välgarderat i avd 4-6 så med lite flyt borde det kunna bli femsiffrig V6 utdelning .

Efterhandaren 2024-04-18 20:26

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 824793)
8 Pantoractor. Ok spår 8 är iskallt MEN hästen vann ett Kriteriekval och E3 revanschen förra året. Spetsade öron och blank som en säl i lugn värmning.
Se upp i backen.

Grym prestation. Tog en plats trots stor galopp på vägen. Hm undrar hur det här hade slutat med en felfri resa.

Efterhandaren 2024-04-18 20:49

Åldern tar ut sin rätt. För 5 år sedan hade Örjan vunnit med Ninetta i sömnen.
Örjan blir gammal (äldre ) han oxå.

Efterhandaren 2024-04-18 20:56

DD : 3 mot 3-7.

olle 2024-04-18 21:23

Snyggt Sharps/Gotland . 16400 kr på V6an. Det får man säga är helt ok när det är på förhand ojämna uttagningslopp.

Dahle 2024-04-18 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 824812)
Han hade en bra spik i avdelning 3 i alla fall. Välgarderat i avd 4-6 så med lite flyt borde det kunna bli femsiffrig V6 utdelning .

Byter inte jag spiken på min då sitter bägge. Tyvärr blev jag lurad av jänkaren i första. Men snyggt av Gotland. Alla rätt :moneybag:

olle 2024-04-18 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 824818)
Byter inte jag spiken på min då sitter bägge. Tyvärr blev jag lurad av jänkaren i första. Men snyggt av Gotland. Alla rätt :moneybag:

Du drog ju in fina pengar på sharps andelsspel för knappt två veckor sedan så det har lönat sig att hänga på era andelar. Skönt för Gotland som haft väldigt mycket oflyt ett bra tag.

Dahle 2024-04-18 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 824819)
Du drog ju in fina pengar på sharps andelsspel för knappt två veckor sedan så det har lönat sig att hänga på era andelar. Skönt för Gotland som haft väldigt mycket oflyt ett bra tag.

Tack olle. Vi gör vår yttersta för att lyckas och alltid kul o vinna tillsammans.
Men som han brukar säga, trav är ett maraton. Tur att han bryter den dåliga trenden, nu är han på banan igen.
Mot nya vinster
:KO:

olle 2024-04-18 21:43

Loppen utanför det stora streckspelet pratar ingen om, men när det är uttagningslopp till kungapokalen är dom lika intressanta . Första barfota och första bike på David Persson snackhäst Baron Tilly gjorde susen. Kunde inte öppna alls och låg med marginal sist efter ett halvvarv. Men som den gick sedan.

olle 2024-04-18 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 824820)
Tack olle. Vi gör vår yttersta för att lyckas och alltid kul o vinna tillsammans.
Men som han brukar säga, trav är ett maraton. Tur att han bryter den dåliga trenden, nu är han på banan igen.
Mot nya vinster
:KO:

Det har inte varit så mycket jackpot senaste veckan och därmed inte så mycket andelsspel heller från er sida. Tycker numera att det är bättre att hänga på lite större andelsspel än att spela de stora streckspelen själv med små system. Och man vet att ni inte säljer andelsspel utan att läsa på ordentligt och det kostar inga stora pengar att få en ansenlig del av systemen . Sen vet alla som lirat på trav ett tag att systemen på de stora streckspelen inte sitter varje dag och att det inte spelas in stora pengar på löpande band. Hade det varit så enkelt så hade poolspel inte fungerat. Det är det långsiktiga utfallet som räknas.

Bättre att köra enloppsspel och ibland V4 för egen del.