![]() |
Jag förstår inte varför de spekulerar i vilken häst Örjan ska köra i elitloppet. Finns väl ingen som helst tvekan att han kommer köra Francesco Zet eller har jag missat nåt?
|
Citat:
|
Vet att Daniel Rede’n är uppåt på Holcome Zet i V-Gurras Pokal, till nästan 50% med risk för att hamna i säcken, när det jagas rygg ledaren, så lär det släppas från spets och då kan det
bli problem för Örjan, trots dubbla open strech. Plockade bort hingsten, trots att jag tror att det är loppets kanske bästa häst. Snart vet vi. |
4,6,8 nu
|
Första spiken inne. Strax kommer andra.
|
Citat:
|
Ecke är grym, oavsett om han kör JU hästar eller AK hästar.
Klev av här, men jäklar vad bra Kataboudjan var. |
Jäklar vilken läcker märr. Erik leker med packet. Avelsraketen Walner levererar (igen)
Stall Kolgjini levererar (igen) |
För sex rätt: 2,4,8.
Tror på stor risk för jackpot, så jag har klokt nog hållit systemkostnaden nere. Stor risk för en trippel i favoriter efter den tredje avdelningen. |
TRIO
Inlämnat: 2024-05-04, 16:41 Åby Lopp 7 Lördag 2024-05-04 Start: 17:05 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 4 Lexus B.R. 2:a: 2 Gibraltar 3:a: 5, 9 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: KQB VHG WGD |
Bergh ditt ufo! Kör på Gibraltar, vad är det för fel på karln?
|
Då gäller det att någon sänker Örjans favorit i nästa.
|
Citat:
|
Mika tvingas ta upp för att inte frambenen skall klippas och då kommer galoppen.
|
Ecke, visar vilken grym kusk han är, lika ödmjuk som alltid.
Snacka om ambassadör för travet. |
Citat:
|
Strike i favoriter efter tre avdelningar.
|
Citat:
|
Citat:
En sak är säker och det är att Gibraltar aldrig slagit på en brasa om inte Bergh chansat på att hitta ner. |
Citat:
|
Spikat Baron Tilly, då jag tror det blir rasande snabb öppning för att hålla Holcombe Zet inne.
Det kommer Baron Tilly ev profitera på? Lite långsökt, men jag tro BT kommer att göra sitt livs lopp. |
Gjorde en spik rad!
2. 5 1 (4) 1 3 7 7 TXF NRF KCM God tur idag! |
69:- efter 3 avdelningar, visst tyder röksignalerna från Åby dubbeljackpot?
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var ju bra att favoriten torska efter att ha fått maska en hel del, men trist med alla galoppera där bakom. En andrahandsfavorit hjälper inte så mycket.
|
Inget vad jag trodde stämde i spetsstriden , Örjan tog ledningen plättlätt och hade nog vunnit utan brasa. En sak stämde i min profetia och det var att Baron Tilly gjorde sitt livs lopp.
|
Citat:
|
Citat:
samt alla andra som ev är kvar här på forumet. Mitt avslag stämde med lite tur då Holmcombe Zet försvarade sig med galopp på upploppet. |
Citat:
Men kul att Baronen vann. Det var min förhandare. |
Citat:
|
Citat:
hoppas innerligt att du sätter den. Heder Shooter |
Bäst är om Icon Mearas vinner nu. Då har jag 5 streck kvar i sista.
|
Hoppas med hjärtat att Hanna får en fin resa och får chans över upploppet bakom getingen.
|
Har favoriten på ramen, men kan inte få 7 rätt. För många favoriter för mitt system.
|
759 spänn om Wishful Order och Önas Prince platsar. Har en tidig femling på Oddset, så det är vad jag får hoppas på.
|
Citat:
och hade inget med prispallen att göra. Hade Hanna med som gardering, ett streck med hjärtat. 3,4,7,9,10 1,2,5,7,9 för sex rätt. Nu skall hundarna till Gärdet och lubba. Jag kollar in dubbeljackan i morgon när jag vaknar. Allt gott och trevlig helg. Jajjan |
Citat:
|
Fin sport men iskallt spelmässigt igen. 238 kr i V75 värde med två lopp kvar. Så ser ut som att atg blir den stora vinnaren igen. 96 mkr i omsättning. 34 först i spelavdrag och sedan 25 till nästa lördag och multijackpoten i augusti.
Nästa lördag Umåker och deras stora dag. Hoppas att snön som aviseras i mitten av nästa vecka är borta då. Vore trist med vintriga förutsättningar två veckor innan elitloppet. |
DD: 7-7
|