Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Tisdag 4/6 - Jägersro - V64 mm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/60187-tisdag-4-6-jaegersro-v64-mm/)

Efterhandaren 2024-06-03 16:23

Tisdag 4/6 - Jägersro - V64 mm

Jägers Surr
Mina måstestreck.

V64 1) 5 No Talking You och 7 Fönix Vang Talking är härdad i tuffa gäng och Fönix tassar barfota och är ju trots allt Varennare.

V64 2) 3 Fenice Degli Dei finfin 3 åring. Dags för första vinsten. Psst det lyser rött i skoinfon.

V64 3) 2 He Dares The Devil Juulemannen ger nog Adrian och Mommert hästen en match. Toppfin 3 åring.

V64 4) 9 Hickory vann busenkelt i årsdebuten trots tufft läge. Det vankas nog repris.

V64 5) 10 Kenobi Mearas har byngligt läge men är nog bästa hästen. Högklassiga Snogarps gener i stamtavlan.

V64 6) Känns som ett tvåhästars lopp.
3 Laferrari Dimanche Handfast driver, RICKtigt bra tränare och bra läge. Bra inne i klassen.
4 Lightning Stride Riordans tuffa 4 års märr måste bevakas. Gått bra i tuffa gäng och äntligen framspår.

MikaF 2024-06-04 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 826609)
Jägers Surr
Mina måstestreck.

V64 1) 5 No Talking You och 7 Fönix Vang Talking är härdad i tuffa gäng och Fönix tassar barfota och är ju trots allt Varennare.

V64 2) 3 Fenice Degli Dei finfin 3 åring. Dags för första vinsten. Psst det lyser rött i skoinfon.

V64 3) 2 He Dares The Devil Juulemannen ger nog Adrian och Mommert hästen en match. Toppfin 3 åring.

V64 4) 9 Hickory vann busenkelt i årsdebuten trots tufft läge. Det vankas nog repris.

V64 5) 10 Kenobi Mearas har byngligt läge men är nog bästa hästen. Högklassiga Snogarps gener i stamtavlan.

V64 6) Känns som ett tvåhästars lopp.
3 Laferrari Dimanche Handfast driver, RICKtigt bra tränare och bra läge. Bra inne i klassen.
4 Lightning Stride Riordans tuffa 4 års märr måste bevakas. Gått bra i tuffa gäng och äntligen framspår.

No Talking You hade ju varit en spik för mig om Peter U hade kört men Johan U har en förmåga att bränna sin chans på ett eller annat sätt när han är favorittippad.

SwedishHorseRacing 2024-06-04 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 826621)
No Talking You hade ju varit en spik för mig om Peter U hade kört men Johan U har en förmåga att bränna sin chans på ett eller annat sätt när han är favorittippad.

Precis!!! Peter är en bättre kusk.
Man känner sig aldrig helt trygg med Johan.

Efterhandaren 2024-06-04 18:16

Psst filuren Matteus har som vanligt grymma drag i uppsnacket. Jag tror det kan löna sig att rygga lite här och där. Men kanske lite väl tuffa spikförslag.

Efterhandaren 2024-06-04 18:29

Citat:

Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing (Inlägg 826625)
Precis!!! Peter är en bättre kusk.
Man känner sig aldrig helt trygg med Johan.

Nja håller inte med. Johan är i min värld betydligt tuffare och resolut i sin körning. Tar ofta rätt beslut i loppen. Stor skillnad i jämna högklassiga lopp. Men visst har Peter en grym förmåga att lotsa in lite halv skrällar. Och det är ju dessa hästar som faller på andrekuskens lott :lol:

MikaF 2024-06-04 18:34

Jägersrotravet m.fl spikar 9 Hickory. Skulle aldrig falla mig in att spika en häst med 4 g i 5 senaste och dessutom jättehårt streckad…..

Efterhandaren 2024-06-04 18:36

Fönix och Pantecrator ser laddade ut i värmningen. Den sistnämnde vinner nog om felfri trots spår 8. Men tyvärr ingen stabil trotter ;)

Efterhandaren 2024-06-04 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 826629)
Jägersrotravet m.fl spikar 9 Hickory. Skulle aldrig falla mig in att spika en häst med 4 g i 5 senaste och dessutom jättehårt streckad…..

De fyra galopperna är ju snart ett år sedan ! Preskriberat :lol: Såg ju fin ut i årsdebuten.

SwedishHorseRacing 2024-06-04 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 826626)
Psst filuren Matteus har som vanligt grymma drag i uppsnacket. Jag tror det kan löna sig att rygga lite här och där. Men kanske lite väl tuffa spikförslag.

Höll på sätta kaffet i halsen. :cry:
Avd. 2) 11 NASHA. 1640. Hur ska det gå till? Känner mig inte helt övertygad.
Avd. 4) 8 POKERLANE var det mindre långsökta förslaget.

MikaF 2024-06-04 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 826631)
De fyra galopperna är ju snart ett år sedan ! Preskriberat :lol: Såg ju fin ut i årsdebuten.

4 galopper i rad preskriberas möjligen efter 5 raka felfria lopp varav minst tre segrar :p

Efterhandaren 2024-06-04 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 826630)
Fönix och Pantecrator ser laddade ut i värmningen. Den sistnämnde vinner nog om felfri trots spår 8. Men tyvärr ingen stabil trotter ;)

Tja helt ok värmnings analys :p

Efterhandaren 2024-06-04 20:54

Dubbelslag på 3 känns intressant.

Efterhandaren 2024-06-04 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 826637)
Dubbelslag på 3 känns intressant.

Ritzman kom loss liite försent men Handfast gjorde sin plikt.