![]() |
Citat:
Men var ändå långsökt att den skulle kunna vinna. Omstarter gör att det blir mer lotteribetonat, samt att det var lägsta klassen. Det är trav. |
Tröstar mig med en rak TV V75:2 = 5-10...
|
Citat:
Hedström låg väldigt lågt. Homie, Örjan samt distansgynnad enl vad jag hörde. Uppsnackad på vass och kass, ett väldigt öppet och lågklassigt löp brukar garantera omstarter. Jag gick som många på 10,12 som lås, efter andra omstarten var jag säker på att aktierna för mitt spel steg. Synd att OKB fick ett helt omöjligt lopp rakt igen, fick ta upp i omgångar men var bäst på plan Ka Boom Mearas. Maxades och med lite flyt med positionerna hade OKB varit på fotot och troligtvis vunnit. Låste avd 2 på 5,10,11. Borta igen. Bolaget (jag har 25%) är kvar, alla i första och spik på Parveny. Djusarna gav klartecken. 3,4,5,9,10 nu för mitt första ev 1-rätt bolaget har samma hästar. |
Citat:
|
Miljonen gick till Halmstad. Grattis Johan och Jerry. Grym 3 åring. Värd sina miljoner i inköp.
|
10,12
5,10,11 3,4,5,9,10 1,2,3,6,7,8 2,3,6,10 1,5 10 Katastrofraden i närbild. Komparera usel travspelare. Usel travspelare, mer usel travspelare, Jajjan. |
La ett litet V/P lir på Nyras Lars R.
Tror inte hingsten är oärlig, Raja Mirci sonen är galet felstreckad och har felt klart fart för att utmana på en bra dag. Har 6st hästar på lappen och lite hopp om 2 rätt. |
Valde mellan spik på Parveny eller Matters in i det sista. Naturligtvis blev det fel. Jorma fick bensinstopp. Jajjan du är i gott i sällskap i looser klubben.
Trav är Trav sa Olle. |
Citat:
Provar en hundring på Global Badman bike+++++ |
Lägger en slant på Global Dubhe. V/P spel. Om felfri kan han vara med på stregen.
|
Staro SMACK Crowe. Grym kuse och grym styrning. MAD drog musten ur packet.
Stabil 43% are. Totalt överlägsen. |
Citat:
|
Nu blir det tvilling på 4-8 sen en dubbel 4,8-4.
|
DD: 2 mot 3-6-7
|
Avslutar dagen med omgångens drag
500:- vinnare på hemmahästen Edelweiss. Kul för Roger W med 35 hästar i stallet, hatten av för Baggen. |
Har vi sett det förut ? Storlopps Örjan leker med packet. Övriga varken ville eller kunde tävla om förstapriset. Walman surfar på vågen. Miljonerna står som spön i backen. Bra jobbat Roger.
|
Tjalla Malla, kallblodsexperten snart i rutan.
|
Skönt att inte Walmann hugger på betet när reportern försöker provocera fram lite irritation! :)
|
Jag vidhåller att 8 Ready to run HC kommer att bli en bra häst, tempotorsk idag.
|
Citat:
|
All time low 2024, Gävle 17 augusti.
Jackpot igen. Korrekt Harry reklam borde se ut så här. Ett par köper varsin enkel hamburgare på Mac Donalds, i kassan brevid står en man och köper en Big Mac. Paret som köpt enkla hamburgare tittar på mannen som har en Big Mac i handen och båda ropar i kör HARRY! Big Mac-kunden ler och svarar HARRY! Vinststålarna räckte inte till en läsk. |
Tittar på köpandel.se, så många andelsystem för tusentals kronor som inte gav ett skit tillbaka. Så ser det ut vecka efter vecka ...:sad:
Dubbel Jackpot nästa vecka??? Tasmaniens V75 travexperter kanske hälsar på :) |
Sex rätt och åkte på Indigo Brick. Tycker att den borde ha avgjort. Dock inga större pengar för sjuan oavsett.
|
Citat:
|