![]() |
"ATG har stängt för spel. Var god försök igen senare."
Server i Mogadishu? |
Känns inte så kul då man pluggat på som en galning.
Köpt "tipsmaterial" och verkligen gått in för det. Sedan kan man inte lägga systemet. :sad: |
Jävla nötter!!
Hur svårt kan det vara att upprätthålla tekniken?? Lord Dumbom har mycket att jobba med:rant: |
idioter dem kan inget
|
Dagens försök blev spikar på Dominik Jet och See My Muscles och en av två på Coin Master och Borups Victory
|
Pajasidioter
|
Även om jag inte får många rätt så hade jag i alla fall rätt om detta!
Citat:
|
Nu är det väl dags att ATG slutar med Jackpot när deras servrar ändå bara brakar ihop vid dessa tillfällen. Bättre att fördela ut potten i respektive omgång i dom olika vinstgrupperna istället.
|
Citat:
De berövas Skarplöths generösa få glädje, att få vinna tillbaka de pengar de redan vunnit en gång. Ett sk Hasse-trix, för att få upp omsättningen punktvis, som i sin förlägning boostar hans egen bonus i slutet av året. Heja, heja, bonuskungen Hans Lord Skarplöth*!!!! *Sveriges mest överskattade man. |
KAOS!
Har inte fått in NÅGOT spel ännu... :KO: |
Fattade att ATG-klåparna skulle klanta till det så lämnade in tidigt!
Jävla skitföretag som är fullständigt inkompetenta! Starta nu så vi som räknat med kraftig inkompetens och lämnar in i tid slipper lida! Jävla clowner! |
men varför det finns bara atg som bolag?
|
förlängning skulle det stå ovan, mobilen skojar med mig.
|
ATG borde inte få ha Jackpot på skicklighetsspel överhuvudtaget
|
Spelstopp 23:40 så kanske alla överbetalda klantarslen har fått igång det alla andra spelbolag lyckas med gång efter gång efter gång efter...
Sopor!!! |