![]() |
Spelvärde tycks ha fäbless för Örjan. De tippade honom etta i avd 1 och 2. De t.o.m. spikade honom i avd 4 och i avd.5.
|
Berglund lär knappast missa 7:an.
|
Statistik Jens har Gamin Jaba som spik i sista. Hoppas han har fel för jag hade inte råd med den.
Hanmåste vara ganska säker om han spikar den i en bong som kostar nästan 17 tusen... |
Chans DD. Dubbelslag på 4.
|
Chans till 7 rätt, vore kul om det blev det. Har inte fått in V75:an sen 3/9 2023-om än att jag bara spelar på V75 sporadisk.
|
Tja den där Wäjersten!! Man ska inte jämföra olika tids epoker i sport världen. Men.
Nordinare, Stig H och Nurmos får konkurrens här har vi en ung framtids man inom travet. Psst det är en go gubbe. Född i Göteborg :claps: |
Phantomen funkade inte barfota :cry:
|
Citat:
|
Citat:
Statistik Jens har inte haft flyt med spikarna under en period nu , samtidigt så köper folk andelar hos honom som att det var 110% garanterad vinst. Inte omöjligt att han sätter 7 rätt idag..:) |
Citat:
Som Berglund tror jag 6:an är bästa hästen i loppet. Strax vet vi... 15 har en grym avslut,vilket 14 saknar, varför jag valde bort 14. Nu skrev jag fel, jag tror 6:an har störst vinstchans i loppet sett till att de 2 bästa har 60m tillägg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Förbannad också! Jens hade rätt.
Gick plus med 200kr. hade med 14 från början men då hade jag behövt plocka bort andra hästar-misstag att ta bort 1 av de 3 jag trodde kunde vinna. |
Har kamikaze-Bergh kommit i mål än?
|