![]() |
Det där kunde ha gått riktigt illa.
|
Fy fan va hemskt att se,kan inte slutat väl :cry:
|
Usch, det där kunde gått illa. Ser ut att ha gått ok iaf som tur är. Men frågan är om Daniel kör mer idag. Blir nog att tänka om kring hans resterande styrningar till V5
|
Fan att dom inte strök Zargo så man hade fått in vinnaren som reserv...
|
YES!!!!!!
|
Efter incidenten blev det ett helt annat lopp. Jag hade behövt 7 streck för att få med vinnaren, men det räckte inte drygt 200 kr till.
|
Citat:
|
Tyckte vinnaroddset på megafavoriten var för höga mot strecken, att duktiga vinnarspelare hade sett något.
Där rök i alla fall min V5:a all världens väg. V75:an skippade jag. |
Phoenix Photo pinkade på omgångens megalampa.
Enl expeterna var Cator de Star redan i mål. 4 löp kvar men känslan är lite poolpostion när man har gått in tungt på liret. |
Citat:
|
Ja där rök V5 direkt så nu får man hoppas på 6st sexor istället då Oppgardsdrängen endast var förstereserv. Men kan ge en del nu när Castor föll
|
Favoritfall är bara förnamnet. 8% på andrahandaren. Mitt drag Badman fick en fin resa men var iskall till slut. Vinnaren lekte med dom.
|
Phoenix Photo var stenklar hela vägen och satt fint med den dubblingen.
Får gärna smälla nu med då utgången på Fine Manners satt |
Megan var väl Elins förslag på skräll i spelinfo.
Jag tog bara 1 och 7 på V5 |
Alltid något. Ville inte lägga så mycket då jag inte har något flyt i loppen..
VINNARE Inlämnat: 2024-11-09, 17:39 Bergsåker Lopp 8 Lördag 2024-11-09 Start: 17:27 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer 12 Megan di Quattro 1 x 20,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: TBP WHR FGW |
Citat:
|
Klev av på dagens enda spik 15 Breeze, efter omstart trodde jag på flertalet galopper och att Breeze tunga spurt skulle tala vinnarspåk.
Hade behövt 8-10 hästar för att hitta vinnaren. Berglund har nu poolposition, vinner Wäjersten nu, sätter han sjuan. Såg att han rankat Breeze som 9:e rank, vilket i mina ögon var helt galet. Proppfullt nu i de tre sista avdelningarna, men hur det än blir så blev det upp som en sol och ner som en pannkaka. Breeze var helt enkelt en dålig spik. |
Wäjersten kör för Competivo, valde mellan Competivo och Breeze som spik.
Givetvis blev 50% chans 100% fel i valet mellan spik. |
Och där körde Wäjersten sönder min spik, som i sin tur höll skitbra till tredjeplatsen.
|
Citat:
|
Wäjersten ska ha avstängning för den där urblåsaren. Han visste redan i början att Tomas inte kommer släppa spets. Istället kör han skiten ur sin häst för att gynna sina andra hästar i loppet. Det är stallkörning så det sjunger om det, det vet allihopa.
|
Testar en DD:1-8.
|
Kör DD:1/1,8
|
DD) 7 mot 1-3-5-6-8
|
Hard Center var det rejält snack om!
|
Galopp när han tagit ledningen. trav är trav.
|
Hörde en podd där man trodde på Hard center. Trodde inte ett dugg på den.
Absolut ingenting i min analys stämde idag:cry: borde ha köpt några öl för pengarna. Men men, ibland stämmer allt, för det mesta stämmer det delvis och visa gånger stämmer absolut ingenting...som idag. |
Jesus... vilken masker i kuponghögen idag :omfg: ...från spår 11 på 1640 ?
|
Citat:
Det lär bli en slant ändå, men känslan var att att det skulle bli rejält betalt för den som hittar 7:an idag, klev in tungt och jäklar vad jag plöjt startlistorna. Lik förbannat kommer jag fel på det när jag valde spik. Det fanns potential för att bli ensam idag på liret. |
8 Kingen Mearas var det enda jag var rätt på idag.
Ja ja, kommer fler chanser. |
Citat:
|
Citat:
|
Idag var en sådan dag att hade stjärnorna stått rätt så hade man kunnat sätta sjuan med även ett mindre system. Marginalerna inte riktigt med som vanligt och man slutar helt lottlös!
|
Där ser man, Travronden hade ena skrällen med, andra hade Elin. missade det helt.
https://www.youtube.com/watch?v=RvovkOlHcUU |
Samma känsla här. Alla vinnarna fanns i tankarna trots låg procent. Hade behövt spika Fine Manners och Megan som båda var förstarankade.
Citat:
|
Citat:
|
Det är ju uppenbart att man i alla fall inte ska lyssna på experterna där det låter "klart" på vissa favoriter. Dom får det att låta så självklart att man sänker garden, och inte ens försöker leta motbud.
Det var som någon skrev: "Det enda sättet att vinna stora pengar på trav är att vara bättre påläst än experterna". |
En "expert" som hade klart för sig idag. David Neves satte sjuan, imponerande system.
https://www.atg.se/dalatravet/spel/2...2024-11-09_9_5 |
Citat:
|
Citat:
|