Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-11-04, 16:22   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3095

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 lördag 9/11 Bergsåker

En "riktig" V75-omgång att hugga tag i. Tre voltstartslopp, två 15-hästarslopp, ett långlopp och två kortlopp. En perfekt mix. 5 In Love Mearas i avd 7 bankas in som spik direkt.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-04, 20:59   #2

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1296
Standard

Mats E Djuse vinna minst ett lopp i avd 1 3 eller 4
Avd 2 spets 1 eller 3 eller så vinner Månlykke
Avd 5 Spik Perkins
Avd 6 Spik på läge och Örjan
Bockarna Bruse Låser i sista med Bröderna Djuse
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-08, 15:25   #3

Standard

Segerrikaste tränare och kusk på hemmabanan Bergsåker är en viss Daniel. Wäjersten är mest streckad i ETT lopp. 7 Perkins i avd 5, som ännu ej vunnit i år. Den kan vinna men nog borde det bli nån mer etta nu när det är sista stora tävlingsdagen innan stallet trappar ner inför vintern. Jag tror jag gör ett litet Wäjersystem med alla hans hästar som grundrad och kryddar med garderingar. Låter inte det vettigt så säg!
Gammal 2024-11-08, 16:37   #4

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2211
Standard

Ser ut som bara en ung pojke utan hjälm :-), inte en stjärntränare. Fast när han öppnar munnen hör man ju en mans röst.

241109 Bergsåker TV- V75-snack med Daniel Wäjersten https://www.youtube.com/watch?v=VX1KVG1SP6E

Senast redigerad av shasha den 2024-11-08 klockan 16:38.
shasha är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-08, 17:09   #5

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14948
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Ser ut som bara en ung pojke utan hjälm :-), inte en stjärntränare. Fast när han öppnar munnen hör man ju en mans röst.

241109 Bergsåker TV- V75-snack med Daniel Wäjersten https://www.youtube.com/watch?v=VX1KVG1SP6E
Nja man ska inte döma hunden efter håren. Pojken är ju trots allt 34 år och har sysslat med trav i 20 år. Men visst är det ett stjärnskott. Dessutom född i Halland. Bara en sån sak.
Psst Viekko Happakangas är 10 år yngre och på väg in i tränareliten.
Förr i tiden var det inga ”pojkar” som körde in miljoner.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-08, 18:26   #6

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1149
Standard

76% just nu på omgångens lampa. Lite väääl tilltaget kan jag tycka. Går i funderingar på om Phoenix kan ta en längd men det kanske är önsketänkande. Hur som helst gör jag lås på dessa då Phoenix rensar gott. Caughtred blir min första spik.
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-08, 19:16   #7

Standard

76% på Castor är inte kul och det luktar väl promenad i parken som vanligt med en storfavorit i Guld.
Men får Wäjersten lite hjälp med tempot tror jag Badman kan utmana trots lite tveksamma prestationer på slutet. Hästen är grym när han är på topp.
Gammal 2024-11-08, 19:51   #8

Standard

Förstår inte att Cherieff Sund, V75-6, har så mycket streck på sig och att visa även spikar den. Jag menar...hur ofta vinner en häst i första starten efter stryknng för hälta?

Jag har alltid tagit bort såna hästar från kupongen, men blir osäker nu när så många tror på den.
Jag tror mest på favoriten, även om tränaren bara har en vinst på 80 starten(läste jag någonstans).
Gammal 2024-11-08, 20:33   #9

Sharp$: 5448
Standard

Citat:
Förstår inte att Cherieff Sund, V75-6, har så mycket streck på sig och att visa även spikar den. Jag menar...hur ofta vinner en häst i första starten efter stryknng för hälta?

Jag har alltid tagit bort såna hästar från kupongen, men blir osäker nu när så många tror på den.
Jag tror mest på favoriten, även om tränaren bara har en vinst på 80 starten(läste jag någonstans).
Enkelt, Expressens travexpert Fredrik Edholm (professor kallblod) rankar MEDs
chanser i morgon i Expressen.
Efter Castor the Star som tydligen redan är i mål, så rankar mannen MEDs styrning Cheireff Sund som en så bra chans att han väljer att spika ekipaget.

Har du en annan ide’ än professor kallblod och kollektivet, så råder jag dig att hålla dig att hålla dig till din ursprungliga tanke och att våga ta ställning själv
än att rygga expeternas tidiga speltips.

Se tidiga speltips från experterna som kul inspiration och inte som ett facit
på att du tänkt fel, så tror jag du kommer bit på vägen mot fina pengar vid full bricka på V7.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-08, 21:06   #10

Sharp$: 5448
Standard

Jackpot Hasse slår till igen!

Efter den ekonomiska kvarnstenen Big 9, som inte kan bära sina kostnader utan bara dränerar pengar från ATG, så lanserar Jackpot Hasse nu ytterligare en spelform ”Daily 5”
med all sannolikhet ytterligare ett ekonomiskt fiasko signerad Hans Lord Skarplöth (alktså Jackpot Hasse). Inte undra på att han håller inne konfiskerade jackpotpengar från att hamna på bordet igen. BIG 9 och nu även Daliy 5 behöver all hjälp i världen för att hålla ena näsborren över vattenytan. Flytvästen heter ”beslagtagen ränta”.
Alltså räntan ATG snor från beslagtagna vinstmedel vid jackpot”.

Om nu någon undrar varför pengarna inte hamnar i vinstpoolerna utan stannar på ATGs räntebärande bankkonton?

Jackpot Hasse, han kan han!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-08, 21:28   #11

Standard

Lilla Wäjersystemet:

Avd
1: 1, 3, 4, 7, 10 (9, 5)
2: 1 Zargo (14, 13)
3: 9, 12 (1, 3)
4: 1 Västerbo Cookie (7, 11)
5: 1, 7, 12 (6, 11)
6: 6, 7 (1, 3)
7: 1, 8 (5, 3)

5x1x2x1x3x2x2 = 120 rader.
120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: JLJ KQF KPN
Gammal 2024-11-09, 09:27   #12

Standard

På tal om Cherieff Sund i V75-6, hästen körs av Mats Djuse och ägs och tränas av Henrik Larsson, som kör Dalens Elvis i samma lopp. En häst med vinstchans enligt speltips på atg:s sida "5 Dalens Elvis var med i tuff öppning senast och tröttnade. Outsider nu.".

Hur mycket kommer Henrik Larsson att kämpa för att slå hästen han tränar och äger tro?
Känns orimlig att han får köra häst i samma lopp mot häst han både äger och tränar.
Hade han ägt/tränat bägge hade det känts rimlig.
Gammal 2024-11-09, 09:37   #13

Standard

Enkelraden

V75 1) 3 Franky Bahia Med på stregen om Conrad kör felfritt. Duglig Klass 2 travare från Mommerts stora hästflock.

V75 2) 14 Månlykke A.M. Tufft läge men hästen har nog aldrig varit bättre och trivs med Djuse pojken.

V75 3) 9 Global Badman är väl bortlottad men kan skrälla med tempo och rätt smygare. Grym spurtare.

V75 4) 5 Katrine Hill ” barfota utan strumpor och ………. ”

V75 5) 1 Kilgore Inte som bäst senast men Wäjersten har nog ställt iordning till racet på hemmabanan.

V75 6) 3 Cherieff Sund Känns änna distansgynnad.

V75 7) 8 Kingen Mearas Läget är oddshöjande men kan mycket väl vinna i ganska öppen Silverdivision.

Psst DD draget är 6 Denzel Washington Känns änna distansgynnad.
Gammal 2024-11-09, 09:43   #14

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3625
Standard

Citat:
På tal om Cherieff Sund i V75-6, hästen körs av Mats Djuse och ägs och tränas av Henrik Larsson, som kör Dalens Elvis i samma lopp. En häst med vinstchans enligt speltips på atg:s sida "5 Dalens Elvis var med i tuff öppning senast och tröttnade. Outsider nu.".

Hur mycket kommer Henrik Larsson att kämpa för att slå hästen han tränar och äger tro?
Känns orimlig att han får köra häst i samma lopp mot häst han både äger och tränar.

Morrn, nu förväxlar du Henrik Larsson med Henrik Svensson som kör Dalens Elvis lätt hänt så på morgonkvisten för egen del så låser jag på 1,3,5
roland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-11-09, 09:44   #15

Standard

Citat:

Hm Dalens Elvis körs väl inte av Henke Larsson ? Eller står det fel i min startlista ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-11-09 klockan 09:45.
Svara

Ämnesverktyg

td