Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Tisdag 5/11 - Axevalla - V64 DD mm (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/61139-tisdag-5-11-axevalla-v64-dd-mm/)

Efterhandaren 2024-11-05 09:50

Tisdag 5/11 - Axevalla - V64 DD mm

Gröten på plats denna gråa November tisdag. Axevalla V64 ser ut som en blunda och peka omgång i min värld. Typiskt hösttrav.
Nöjer mig med lite DD surr.

DD 1) 1 Ture L.A. gör spännande debut för demon tränaren Törnqvist och kompisen Pieters.
Ok pausat 5 månader och får väl lunka runt utan att plågas. Men hästen har normalt en bra speed och spännande läge. Psst visst får alla chansen på långa upploppet ?
3 Dats So Cool är mitt DD drag. Slitaren har bra läge, skaplig form och trivs på distansen. Dags för första årssegern. 118 starter i tuffa gäng på sitt CV. Såna hästar gillar jag.
5 Colibri Jet Gulingens racer måste bevakas. Ojämn rackare men är oslagbar när han är som bäst. Uffe upp är onekligen intressant.

DD 2) 6 Panthere d’Inverne Stabil 3 års märr som lever på sin styrka.
Visst är det långt upplopp på Axevalla ? Jag tror André kan tuffa runt dom till slut.

Mitt DD drag är 3 mot 6 till ett lockande odds. Psst men säg det inte till någon. Då rasar oddset :lol:

KalleKlut 2024-11-05 17:25

Axevalla är kvällens värd som är lite jackpotförstärkt.
Mina idéer..

Avd 1. 1 Mr Boenasera 22% given U häst på läget! 8,10 och skrällen 12 Kiss Me Sisu 3% vid gardering.

Avd 2. 5 Kemper Boyd 57% är rätt favorit på läget men på tok för mycket streckad. 1,3,8 måste framförallt med på min lapp. 1 Soulmate 9% är draget!

Avd 3. PASS!

Avd 4. Spårar 2 Captain Kronos 48% hela vägen? Se upp för 3 Tour de Valley 3%

Avd 5. Gul jättefavorit med Ohlsson bakom 5 Colibri Jet till 69% Grym senast men ordentligt överstreckad! 3,6,7 värst emot..

Avd 6. Vidöppen avslutning, strecka på! Jag spelar inte utan den jag tror sitter i ledningen 2 Rokka Tiger M.G 17% och jätteskrällen 11 Teton Above TheHill 2%

Summering:
Grymt svårt att hitta solklara spikar då jag tycker att det finns bra motbud till alla vettiga alternativ.. Det blir lite chansning eftersom det blir väldigt dyrt annars:evilgrin39:
Lycka till med besluten!

hoola 2024-11-05 20:44

Misstänkte att Jepson skulle komma upp i dödens och då skulle Erikssons hästar låsa loppet.
Bra att Goop satt kvar i kön - oddset blev bättre.
Nöjd förstås!

TVILLING
Inlämnat: 2024-11-05, 20:07
Axevalla Lopp 7
Tisdag 2024-11-05
Start: 20:36
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 9
Utgångshästar
11 King Only the One

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: NHQ XHK TBQ
-----------------------------------
Rätt kombination Odds
2/11 15,10
Utbetalt: 302,00 kr

znipstern 2024-11-05 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 831648)
Gröten på plats denna gråa November tisdag. Axevalla V64 ser ut som en blunda och peka omgång i min värld. Typiskt hösttrav.
Nöjer mig med lite DD surr.

DD 1) 1 Ture L.A. gör spännande debut för demon tränaren Törnqvist och kompisen Pieters.
Ok pausat 5 månader och får väl lunka runt utan att plågas. Men hästen har normalt en bra speed och spännande läge. Psst visst får alla chansen på långa upploppet ?
3 Dats So Cool är mitt DD drag. Slitaren har bra läge, skaplig form och trivs på distansen. Dags för första årssegern. 118 starter i tuffa gäng på sitt CV. Såna hästar gillar jag.
5 Colibri Jet Gulingens racer måste bevakas. Ojämn rackare men är oslagbar när han är som bäst. Uffe upp är onekligen intressant.

DD 2) 6 Panthere d’Inverne Stabil 3 års märr som lever på sin styrka.
Visst är det långt upplopp på Axevalla ? Jag tror André kan tuffa runt dom till slut.

Mitt DD drag är 3 mot 6 till ett lockande odds. Psst men säg det inte till någon. Då rasar oddset :lol:

Det blev ingen lunk för Ture. 14 ggr pengarna efter att ha spårat runt om i tufft tempo.

Efterhandaren 2024-11-06 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av znipstern (Inlägg 831657)
Det blev ingen lunk för Ture. 14 ggr pengarna efter att ha spårat runt om i tufft tempo.

Ture fick sig en rejäl tur
Den där Pieters är en filur
Nosen var lång
Och ännu en gång
Stämmer Törnqvist upp sin seger sång.

Efterhandaren 2024-11-06 16:51

Fel av mig