![]() |
Idag sitter sjuan :P lycka till alla!
1: 6 8 9 12 2: 3 12 14 3: 1 8 11 4: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 5: 12 6: 2 3 6 7: 10 1188 rader * 1 * 0,50 kr = 594,00 kr |
I avdelning fyra nu så vinner min spik 4 Que Linda...!
Ni som har ATG-Live kan dunka på denna...! |
Ja du KP... "Amatören" vann. Swept och Nu Nu kunde inte svara. Askö fick inte pengar...
|
Kallekula, jupp :(
Dock ointressanta pengar för mig så det kvittade nu i efterhand iaf. Men jag var fel ute här, det erkänner jag. Askö fick dödens ett tag och man märke att han inte orkade med. Men vilken jäkla spurt åke fick på sin häst, dock kroknade den till med. Nybrink satte även sitt system för första gången på länge. :claps: Citat:
|
Tråkig omgång överlag, tur att det blev jackpot igen så det förde något bra med sig.
Annars är jag sjuk trött på attityden på travforumet, vet inte om de är i de andra delarna också då jag endast håller till här. Respektera att andra inte har samma idéer som du själv, och argumentera normalt för dina idéer. Om alla spelade likadant som du så hade det aldrig blivit pengar. |
Jo får hålla med om tråkig omgång, fan får hoppas på mer på mantorp.
|
Citat:
Var väl ganska väl beskrivit löpningsförlopp detta?! Tournesol var dock en besvikelse, medans Kps nr 10 var bra som 2a. Intressant att se vilket spår hon får i finalerna, är något skeptiskt till att hon står 2140, så kan bli en skattebetalare istället. Extra mycket gläds jag åt Dubbeljackpotten. Så man kan sätta den nästa vecka istället. |
nån som har koll på travtjänsten dd idag?
jag tror på 9/4 |
Citat:
:hattenav: |
Sant så sant KP, man ska vara försiktig med formuleringarna.
|