![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Det lär inte bli nåt klirr i kassan. Tror favoriten vinner även sista avdelning. Ser att vissa i strängen tror på Hyannis Port - varför begriper jag inte. Den blev väl närmast lurad att ta sig först över linjen i senaste starten.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Jag får tillbaka min insats i alla fall...
V64 Inlämnat: 2025-02-03, 19:27 Färjestad Måndag 2025-02-03 Start: 19:32 Kostnad: 81,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 7 (10, 6) 2: 1, 8, 9 (2, 5) 3: 3 Noble Express (8, 5) 4: 4, 6, 9 (1, 10) 5: 9 Glaziers Wonderboy (4, 11) 6: 1, 4, 12 (2, 5) 3x3x1x3x1x3 = 81 rader 81 x 1 x 1,00 kr = 81,00 kr. Totalt: 81,00 kr. Rättningskod: TSD RRX FRN |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
HURRA!!! ![]() 6 rätt: 1 x 148 kr Vinst! 5 rätt: 8 x 0 kr Jackpot 4 rätt: 24 x 0 kr Jackpot Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+6) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Finfin 6r-utd. på det utfallet.
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Allt är ju relativt . Kanske fel att använda ordet finfin när 6 rätt ger 148 kr ?
Har väl varit jackpot på 4 rätt nu varje dag i typ 2 veckor . Alldeles för tunna lopp generellt . Allt som anmäls kommer med och många hästar som borde startat i breddlopp dyker istället upp på de stora streckspelen som chanslösa. Lär fortsätta hela februari . De stora stallen som Reden och Wäjersten har närmast total vintervila . Hade det inte varit för att hålla igång spelandet så hade nog travet i Sverige mått bra av några månaders uppehåll den här tiden på året. Men det ser åtminstone ok ut på lördagarna både sportsligt och spelmässigt . |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
Inte enligt mig. 119 kr var vad V64%en på vinnarraden pekade på. Det är oerhört sällsynt att få så hög "överutdelning" på någon spelform. Att säga att 1M på en 50M-rad är "finfint" skulle vara FEL. De här loppen måste ju ligga på någon spelform. Att pausa vardagsspel helt och hållet tror jag skulle vara en mycket dålig idé. Vanor man en gång lagt av med återupptar man inte lika lätt.
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Ja för ATG är det definitivt en dålig idé. Men för den travsports intresserade medel Svensson spelaren vore det nog ingen katastrof.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |