Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Tisdag 22/4 - Boden - V64 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/61962-tisdag-22-4-boden-v64/)

SwedishHorseRacing 2025-04-22 15:08

Tisdag 22/4 - Boden - V64

Tävlingar i Boden.
Fantastiskt utdelning är väl att vänta.

Efterhandaren 2025-04-22 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing (Inlägg 836504)
Tävlingar i Boden.
Fantastiskt utdelning är väl att vänta.

Såpass ! Frågan är hur många lopp Mika Forss vinner ikväll? Mika kör i samtliga V64 lopp. Bland annat en styrning åt gamle Jägers filuren Mats Rånlund. Som hade en lång framgångsrik karriär 150 mil söderut som tränare på Jägers men flyttade hem till Boden på gamla dar. Good As Gold glömmer man inte i första taget. Derby vinnare och Elitlopps deltagare. Samt en mycket framgångsrik karriär som avels hingst. Lämnat många miljonärer typ Steinlager som utropstecken.
Ett annat minne med Mats inblandad är inte är lika trevligt. Alex Pride vann Sprintermästaren med Rånlund som kusk och tränare. En timme efter loppet segnade hästen ner på stallbacken och stendog. Frukansvärd händelse, jag minns det som igår. En mycket regnig och tråkig kväll som etsat sig fast i skallen.

SwedishHorseRacing 2025-04-22 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av Efterhandaren (Inlägg 836505)
Såpass ! Frågan är hur många lopp Mika Forss vinner ikväll? Mika kör i samtliga V64 lopp. Bland annat en styrning åt gamle Jägers filuren Mats Rånlund. Som hade en lång framgångsrik karriär 150 mil söderut som tränare på Jägers men flyttade hem till Boden på gamla dar. Good As Gold glömmer man inte i första taget. Derby vinnare och Elitlopps deltagare. Samt en mycket framgångsrik karriär som avels hingst. Lämnat många miljonärer typ Steinlager som utropstecken.

Satt just och funderade på hur många lopp han kan tänkas vinna. Jag vet att Henrik Svensson vann 4-5 lopp en V64. Skulle inte förvåna mig om Mika vinner 4 lopp heller. Han lär väl förstöra hela kvällens V64 ;) Min gissning är 2-4 lopp vinner han.

Det var en V64 då Jepson hade många bra chanser på papperet i varje lopp, men då vann han inte ett enda lopp, så det kan slå åt andra hållet ibland (men väldigt sällan för dessa toppkuskar).

Efterhandaren 2025-04-22 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing (Inlägg 836507)
Satt just och funderade på hur många lopp han kan tänkas vinna. Jag vet att Henrik Svensson vann 4-5 lopp en V64. Skulle inte förvåna mig om Mika vinner 4 lopp heller. Han lär väl förstöra hela kvällens V64 ;) Min gissning är 2-4 lopp vinner han.

Det var en V64 då Jepson hade många bra chanser på papperet i varje lopp, men då vann han inte ett enda lopp, så det kan slå åt andra hållet ibland (men väldigt sällan för dessa toppkuskar).

Mika kör ju tre hårt betrodda hästar bl.annat Rånlund hästen. Så 3-4 vinster kan det nog bli men det är bara gissningar för min del ( som vanligt) :lol:
Noll koll på startfälten. God tur med liret SHR om du lägger en sula på Boden Parketten :hattenav: Eller är det isbana :ohmy:

Strappa71 2025-04-22 17:56

Betrodd Mika = spelsignal för mig. :)

Får allt bli en liten special-lapp!

Tack för "heads up".

KalleKlut 2025-04-22 19:30

Frågan är nog snarare, hur många lopp vinner Ulf Ohlsson? :evilgrin39:

SwedishHorseRacing 2025-04-22 20:02

Jaha, då var tydligen Mika Fors tvungen att vinna med den häst som Efterhandaren INTE trodde på ;)
6 SECOND BREAKFAST (V64-2) ;)

Samson 2025-04-22 20:09

Ohlsson chans att ta spets i avd. 3 har ökat betydligt då nr 6 blivit struken.

SwedishHorseRacing 2025-04-22 21:19

Det blev Uffe-gubben som vann många lopp idag :p
Lite trist dock, att det blev en V64-utdelning.

Samson 2025-04-22 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av KalleKlut (Inlägg 836512)
Frågan är nog snarare, hur många lopp vinner Ulf Ohlsson? :evilgrin39:

:claps::claps::claps::claps:

Ditt omdöme är mycket bättre än...

SwedishHorseRacing 2025-04-22 21:27

Alla rätt idag, men fick inte ens tillbaka pengarna :rant:
Vad är detta? :idiot:

Baltasar 2025-04-22 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av SwedishHorseRacing (Inlägg 836517)
Alla rätt idag, men fick inte ens tillbaka pengarna :rant:
Vad är detta? :idiot:

Varje spelarensdröm , att sitta med alla rätt utan insatsåterbetalning .:D