![]() |
Citat:
Håller tummarna för er som fortfarande är kvar. |
Typisk Kihlströmare. Det gäller att vara först på stregen. Olly visade gamla fina takter.
|
MAD fortsätter med sin utmärkta galoppstatistik på V75 samt med att bränna favoriter.
|
Citat:
Kanske spela vinnare på 7 KEEP GAMBLE i avd. 7, eller kanske helst INTE. |
2 bakspårsvinnare på spetsbanornas spetsbana.
Det gamla låset på spets och bästa häst, blev dubbeltrubbel. Storstallen Wäjersten och Rede’n levererar som vanligt. |
Citat:
ännu, så brasan hade nog kommit oavsett kusk. Spännande att se loppets bästa häst från löpets sämsta spår. Normalt springer hon åttor runt detta gäng om maxbalans. |
Citat:
|
"För mig har inte Mitzai en snöbolls chans i h..... att hålla undan över 2.140m, trots spetschans, MED, Örebros korta upplopp..."
|
En enorm prestation av Mizai. Den vinner ju med hela upploppet om Mats bara hade kunnat lugna ner hästen, men fortfarande en strålande prestation. Den hade spring i benen idag och det var en kanonspik. Synd bara att den trendade stenhårt efter att Berglund också spikade…
|
Otroligt, ett galet bra lopp, vilken kuse.
Jäklar vad fel jag hade, kan bara gratulera Jan-Ove och ni som spikade. Alessandro är iskall, Dilva svimmade och var helt iskall. Vilken metamorfos, denna 7 åring visade, snöbollen i h..... överlevde och var helt överlägsen. Hatten av! Jajjan |
Äckligt bra insats av Mizai!! Synd att han steg som en raket hela veckan..
Jag trodde på max 15% i tisdags:cry: Tyvärr så vacklade jag på 75an och garderade tack vare att spelvärdet försvann. Men på V5 blev det spik.. |
Klass 2 är Klass 2. Härligt Race där alla ville vinna. Lite trångt bakom vinnaren men det löste sig utan olycks tillbud.
|
Citat:
Struten sitter klistrad:lol: - Han är nog den jag väntat mest på att årsdebutera. Han har haft en fin vinter och tränat på bra. Han har gått ett banjobb efter 1.18/2600m och kändes tillräckligt bra i det för att gå ut att starta istället för att fortsätta trimma mer. Han har inte så mycket pengar på sig som han borde ha och är förberedd för att göra ett bra lopp som det känns. Han kommer gå med lite tyngre framskor än i fjol och det gick han med i jobbet vi körde. Det mesta handlar för hans del att han ska trava och fungera i stilen, styrkan för klassen räcker och blir över, säger Markus B Svedberg. Jag trodde på en lugn årsdebut i ryggar längre bak:whoco5: |
Citat:
|
Citat:
|