![]() |
fel på atg.se
Den senaste veckan har hemsidan börjat uppföra sig konstigt för mig , när jag klickar på en tävlingsdag v64 öppnar den upp den för att sedan inom en sekund byta till nästa dags tävling och ibland när
den öppnas skickas jag vidare till lördagens v75 utan att jag trycker på nåt alls . Sjukt jobbigt när jag inte kan spela eller titta på resultat till dagens tävling . Nån annan som har samma problem . Bor i USA så kanske tidszonerna ställer till det , men det har inte hänt tidigare utan bara senaste 7-10 dagarna . Har mailat atg men inte fått nåt svar . |
Citat:
|
Citat:
|
Jag har försökt få dem att göra sidan mer "tidszons-oberoende" i drygt ett år.....
Men det är långt ner på listan för dem. Förmodligen har de tyvärr nog programmerat in sig i ett hörn där det här skulle vara väldigt svårt att lösa. Det är själva kalendern som är mest knäpp, men det går att välja önskat datum enligt CET för spelkalendern genom att ändra i url:n enligt https://www.atg.se/spel/2025-05-15/ Då borde ni upp sidan med spelformer för datumet och med datumets "största spelform" som invald spelform. |
Man kan kanske prova att ändra klockan på datorn till svensk tid. Kanske det fungerar då
|
När jag klickar på länken , blinkar skärmen till några gånger och stannar inte förrän v75 lördag
|
Citat:
Lillla ATG med 1,5 miljoner kunder, 6 miljarder i omsättning och 1,5 i vinst tycker väl att pengarna behövs bättre någon annastans än att ge bra service till kunderna. |
ATG har gjort en så kallad "förbättring av spelupplevelser" på deras sidan.
Någon/några nya funktion har tillkommit. Dock har jag inte upplevt störningar som några beskriver med sidan. |
Citat:
"Nu kan du se lopprepriser direkt efter målgång – på ATG.se Nu blir det ännu enklare och snabbare att följa upp dina spel. På ATG.se kan du nu se lopprepriser bara sekunder efter att hästarna gått i mål – direkt i start- och resultatlistorna. Tidigare har lopprepriser funnits tillgängliga cirka 10–15 minuter efter loppets slut, men med vår nya lösning får du nu tillgång till snabba videorepriser nästan i realtid. De snabba repriserna fungerar för våra största spelformer: V75, V86, V64 och GS75, samt våra V4- och V65-lunchtävlingar." |
Citat:
Tydligen var det efterfrågat av många, dock absolut inte från mig. Kan nog tänka mig ca 50 andra förändringar som jag skulle ha uppskattat mer. Inte för att det är en särskilt dålig sak. Man kommer väl att använda det någon gång såklart. Men som sagt, efterfrågat var det..... |
Citat:
|
Efter en massa mailande till Atg har jag till slut fått svaret att det är en bugg som förhoppningsvis blir fixad nästa vecka
|
Jag har också upplevt problemen.
Utöver detta skulle jag lägga ett spel till V86, och så fick jag meddelandet att det inte fanns tillräckligt med pengar att spela för, men det gjorde det. Så jag fick banta ned systemet till ett belopp som ATG påstod fanns. Då man klickade på "Mitt konto" fanns det bra mycket mer än vad som påstods då spelet skulle läggas. Sedan är det detta eviga med att man får logga in hela tiden. Man kan liksom inte fokusera på det som man vill fokusera på. Sedan går det inte heller att logga in ibland trots att jag anger rätt lösenord via ett program som håller reda på mina lösenord. |