![]() |
V4 Visby
Buffert till Dannero i kväll:
V4 Inlämnat: 2025-05-19, 12:19 Visby Måndag 2025-05-19 Start: 12:22 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 7, 8 (6, 5) 2: 3 Porter (6, 4) 3: 4, 5, 12 (3, 1) 4: 3, 15 (6, 5) 3x1x3x2 = 18 rader 18 x 1 x 2,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: ZVW KPM BTC ------------------------------ 4 rätt: 1 x 732 kr Vinst! Summa: 732,00 kr |
36 kr!!
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
På sista tiden ligger du verkligen på plus. Brukar studera dina tvillingar för att luska ut metodiken. Till sist. Apropå en dumskalles vidriga påhopp på dig häromdan: JAG STÅR HELT PÅ DIN SIDA:yes::):yes: Jag vet fler som gör det:cheers: |
Citat:
Även jag står på din sida hoola! Du är ju bevisat duktig. Sådana tippare bör vi värna om här på Sharps. Det finns ju de som skriver spaltmeter med massa rappa Kalja utan att vinna nåt. Kolla förresten vad jag hittat på internet: En clowns tankar satta på pränt sprider dynga, verbalt exkrement. Med all tid som ödslas, emojis som gödslas bevisar att han är dement. |
Citat:
Det värmer! Min tvillingmetodik är lätt att se. Ett, till synes, tvåhästarslopp där en tredjehäst kan slå en av dem.Ofta blir de två överlägsna favoriterna etta och tvåa men inte alltid och det tackar jag för! Ha det! |
[QUOTE=Supervisor;837346]Jag applåderar också till V4:n!:claps:
Även jag står på din sida hoola! Du är ju bevisat duktig. Sådana tippare bör vi värna om här på Sharps. Det finns ju de som skriver spaltmeter med massa rappa Kalja utan att vinna nåt. Kolla förresten vad jag hittat på internet: En clowns tankar satta på pränt sprider dynga, verbalt exkrement. Med all tid som ödslas, emojis som gödslas bevisar att han är dement.[/QUOTE Tack Supervisor! Det uppskattas! Säkert att du hittat det på nätet?;) Du har visat en poesiådra tidigare:) Ha det! |
Citat:
|