![]() |
Måndag 26/5 - Halmstad - V64 mm
V64 1) 12 Eisenhower Effe Italienaren verkar trivas hos Riordan och gått bra i enkla gäng. Bakspår i spännande startpoäng trappa borde inte bekymra formtoppade hästen.
9 Spring Legend Får stänkarvarningen. Här snackar vi bättre än raden. 2% är rena fyndet. Ok sto mot h/v är väl lite oddshöjande men spännande låg procentare. V64 2) 1 Uncle Tile är nog hästen att slå trots sin orutin. Bakom är det vidöppet. Vimlar av luriga nybörjare bakom vingen. V64 3) 5 Love This Bar verkar trivas på distansen. Men även här vimlar loppet av orutinerade filurer. Men kan vara dags för relativt nya Halmstad tränaren Sövik att ta sin första seger på hemmabanan. V64 4) Klurigt lopp med tre volter. Normalt ska väl 40 hästarna vara huvudet högre. Lillunter blir hårt betrodd men men spår 2 i volt känns sådär. 11 Dareios De Poggio Hanna sitter upp bakom bästa hästen och får hon till en patenterad smygare är Poggio med på stregen. 4 Oliveira Bros Gamle Juulemannen ger sig inte har väl tränat häst i hundra år känns det :hattenav: Plockar fram dugliga travare och anlitar ofta rutinerade Uhrberg som driver. Ok hästen är väl lite ojämn men får spetskusken Uhrberg vittring på täten från luriga spår 4 är han inte lätt att växla. V64 5) 10 Global Feather Stabil travare. Tidig trots läget. Ok lite pace på loppet underlättar. 7 Mindyourvalue W.F. Rikstoto rutinerad filur och det lyser rött i skoinfon. Dags för första års vinsten ? 6 Lovely Ratzeputz Dags första vinsten någonsin ? Försök 51. Borde vara dags snart. Jag har bevakat hästen senaste åren :no: Kolgjini hästen bör väl nämnas men en favorit i fara i min värld. Så det är bara att spika :lol: V64 6) 8 Godfather är bra för klassen när han funkar men ojämn och dessutom luriga spår 8. 6 Celerity Broline Svårbedömd rackare men bör nog bevakas. 4 Fashion Grif Ännu en läcker 4 årig IT häst i Riordan stallet. Dessutom spännande skoryck. Måste bevakas. Känns lite som vinna eller försvinna. |
Är det inte lite svårt att hitta spikar ikväll?
Känns som att det kan bli en del utdelning. Omgångens största favorit just nu 12 EISENHOWER EFFE i avd. 1. Alltid läskigt när dom ska ta sig runt fältet. Tror inte att jag vågar lita på denna favorit. Hans Crebas tror på 6 ANNA STINA PALEMA (avd. 3). Ja ja, det blir säkert bra. Bara att spika :skamsen: |
Citat:
|
Inget streckspel idag men väl vinnare på Törnqvists tre hästar. Det får räcka!
|
Citat:
|
Kvällens trendhästar på V64 spelet 1,5 timme innan start.
Plus över 2%. 8 Bolero Af Carame 8 Florenzo 5 Love This Bar 4 Fashion Grif Minus över 2%. 12 Eisenhower Effe 1 Uncle Tile 9 Equalizer C.F. 1 Mister Smartface 2 Getting Ride Of 10 Global Feather 7 Longgone River |
Då jag försöker titta på ATG Live står det:
"Ingen kanal vald Välj kanal för att titta". Finns ju ingen kanal att välja på. |
Citat:
|
Dagens kuriosa.
Spelvärde har 5 mest överspelade. Två av dem körs av JU och två av Adrian. |
Citat:
|
Nu hände det igen att ATG slumpar bort rader vid inlämning för reducerat.
Är det bara mig det händer? |
Citat:
Beskriv lite mer utförligt? Eller allra helst länk till system i DM. Eller spelfil via email. |
Citat:
|
Familjens Kolgjinis körhänder...
|
Citat:
Sölta är halländskt namn på maträtten sylta. Typ press och rull sylta. Detta användes ibland av vissa spelfilurer istället för pölsa. |