![]() |
Fredag 4/7 - Arvika - V64 DD mm
Arvikas kluriga 800m bana bjuder upp till sommar trav. Snäva kurvor och 114m långt (kort) upplopp är annorlunda förutsättningar. Innerspår och spets innan sista kurvan är att föredra.
Dagens DD surr. DD 1) 3 Ready Trophy Har gjort två grymma lopp i maj månad. Gick en 10 tid i ett P21 lopp näst senast och vann med 7 längder. Ina Aho är en duktig hästtjej som har haft stora framgångar i Monté men även i sulky. Ok möter två tuffa och meriterade hästar typ Frazze och Gatling men när två strider kan det gynna en tredje. Jag chansar. DD 2) 5 B.T.’s Vencor är stark och rejäl. Om vanligvis försiktige Magnus kör till direkt kanske han kan trycka sig till spets. Känns som bästa hästen i ganska ihåligt lopp med låga startpoäng och få ettor i hästarnas senaste starter. |
4
1,7 3 4,6 2,4 2,3,5 |
Nu när husbonden har krattat i manegen är det väl dags för stalldrängen och tjänstepigans "alster"?
|
Det är fan tragiskt att se detta förföljande och hat mot en skribent på denna sida! Heder att du la ut en förhandare Samson, dina kompisar brukar bara redovisa vinstbongar, förluster redovisas aldrig! Ni är elaka och trakasserar travintresserat folk som vill skriva om sina ideer! Fy fan! Jag avslutar min närvaro på denna sida om inte detta åtgärdas från ansvariga! Tråkigt men det är ännu tråkigare att läsa allt skit från er!!!!! hejdå!
|