![]() |
Torsdag 7/8 - Åby - V64 mm
Lite Åby surr i sista stund.
Konklusion V64 1) 8 Zucchini C.D. Grym Hajom häst. Lite oddshöjande spår men… bara bäst efter tuff resa V64 2) 6 Who’s Funki Det lutar åt att Ina Aho och Camilla Jonasson får besöka vinnarcirkeln. Ina fick inte till styrningen men spurtade vasst till slut 9 Twelve O’Clock Men Wilma har nog andra funderingar. Stabil 3 åring och grym kusk som brukar fixa kluriga lägen. V64 3) 4 Guinco Björn vill nog oxå hälsa på hos Fölet Jakobsson. Galopp när Björn sökte vinnarhålet V64 4) 1 Nyras Lars R Hajom häst med skaplig form. Dock lite ojämn. Tredjeplats var väl godkänt 9 Trixwithtrimmix Trixton filur som är härdad i tuffa gäng. Kan gå. V64 5) 5 Kiss My I.D. Hajom häst som vann direkt i debuten för Christoffer. Repris ? Smack V64 6) 1 Jeriko Brick Återigen en duglig Hajom filur. Det kan vankas spets och slut. Men OS är ett aber för ledar ekipagen på Åby. Galopp 8 Joint Chief Spår 8 är sådär men hästen Björn är nog med på stregen. Lite av vinnartyp. Trea. Pieters lekte med dom 4 Howitends W.F. Gynnas inte av distansen men hästen har knallform och lite pace på loppet så kan 3% aren sätta nosen först. Uttrarna trivs ju som bekant på Åby och kommer med välfylld hästbuss. Röd och fin. (Bussen alltså ) tvåa Pieters lekte med dom |
Jag nöjer mej med en DD idag med M.T. i båda loppen.
Jeppe & Pieters fixar väl det där ;) DAGENS DUBBEL 1: 3 Danville 2: 9 Fawaz Mil 1 x 10,00 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: PHJ FHH ZQX |
Citat:
|
Citat:
|
Jag kör en Hajom DD. Dubbelslag på 5. Vinnar raket är väl mer oddsvänligt.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2025-08-07, 20:03 Åby Torsdag 2025-08-07 Start: 20:57 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Kiss My I.D. 2: 1, 9 2 x 15,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: XDK CHM SNX ------------------------------ Rätt kombination Odds 5-9 21,05 Utbetalt: 315,00 kr |
Jag fick tji men Törnqvisten körde in
112 500 kr på Dubbeln. Nära skjuter ingen hare! |
Citat:
|